مشاور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان در واکنش به شایعه برکناری مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تا صبح فردا و زمان جلسه هیئت مدیره باشگاه هیچ خبری درباره رفتن یا ماندن خلیلیان را تأیید نمی‎کنم.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در پی عدم حضور امروز مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در محل باشگاه اصفهانی، شایعاتی مبنی بر برکناری وی به گوش رسید، هرچند که هنوز مسئولان سپاهان این موضوع را تأیید نکرده‌اند.

قندی، مشاور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به عدم حضور مدیرعامل باشگاه سپاهان در محل این باشگاه اصفهانی اظهار داشت: ایشان صبح جلسه‌ای داشته و تصمیماتی داشتند که صبح فردا این تصمیمات اعلام می شود.

وی پیرامون شایعه برکناری خلیلیان از مدیرعاملی باشگاه اصفهانی تصریح کرد: در این باره تا فردا صبر کنید که این موضوع مشخص می‌شود.

مشاور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه درباره انتخاب گزینه جدید این شرکت برای تصدی مدیریت باشگاه اصفهانی گفت: چه کسی گفته سرپرست باشگاه شده؟ هنوز حکمی برای ایشان صادر نشده است.

وی افزود: تا فردا که جلسه هیئت مدیره برگزار شده و تصمیم گرفته شود صحبتی در این باره نمی‌کنم.

قندی با بیان اینکه تا جلسه هیئت مدیره فردا باید صبر کنید، افزود: فعلا رفتن یا ماندن ایشان را تأیید نمی‌کنم تا جلسه فردا برگزار شود اما به  امید خدا آنچه صلاح باشگاه سپاهان، مردم اصفهان و مجتمع فولاد است، انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آقای خلیلیان صبح امروز جلسه‌ای طولانی در محل مجتمع فولاد داشتند و پس از آن نیز من خدمت ایشان بودم. تصمیماتی گرفته شده و قرار است جوابهایی داده شود و اتفاقاتی رخ دهد و تا فردا که جلسه هیئت مدیره تشکیل می‌شود، همه چیز اعلام می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.