تمرین تیم فوتبال استقلال عصر امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۳۰ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

*مثل روزهای گذشته دروازه‌بانان استقلال کمی زودتر به زمین چمن رفته و با حسین ترابپور تمرین کردند.

*قبل از شروع تمرین اکثر بازیکنان در مورد چک‌هایی که باشگاه به آنها داده ناراحت بودند.آنها از اینکه مطالبات فصل گذشته‌شان قرار است تا چند ماه دیگر پرداخت شود با هم صحبت می‌کردند.به تعدادی از بازیکنان چک‌های ۲ و سه ماه دیگر داده شده است.

*یعقوب کریمی مثل روز گذشته در اختیار بدنساز استقلال قرار گرفت و همراه با حسینی و ریوالدو در ابتدای تمرین به دویدن دور زمین پرداخت.

* ریوالدو هافبک برزلی قبل از تمرین زیر نظر بدنساز چند دقیقه‌ای با مظلوم گفت‌و‌گو کرد.

* خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی دو بازیکن مصدوم استقلال امروز در ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تمرین کرده و نسبت به سایرین کار سبک‌تری انجام دادند. پرویز مظلومی نگران این موضوع بود که این دو نفر احتمالا نمی‌توانند پنجشنبه به میدان بروند و در خصوص نحوه تاکتیک‌های تیمش با دستیاران خود گفت‌گو‌ کرد.

*منصور پورحیدری در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت.

*در ابتدای تمرین بازیکنان به دویدن دور زمین پرداخته و سپس بازی «دستش‌ده» انجام دادند که این تمرین برای سایر بازیکنان شاد و مفرح بود. در بخش بعد بازیکنان در قالب دو تیم فوتبال درون تیمی انجام دادند که حدود ۳۰ دقیقه طول کشید.

* طبق برنامه آخرین تمرین تیم استقلال صبح فردا ساعت ۱۱ در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سپس بازیکنان برای صرف نهار راهی یکی از رستورانهای اطراف فرودگاه مهر آباد می‌روند.اعضای این تیم فردا ساعت ۱۴:۳۰ تهران را به مقصد مشهد مقدس ترک خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال روز پنج شنبه در ورزشگاه ثامن شهر مشهد میهمان سیاه‌جامگان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.