رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال در واکنش به تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون برای محرومیت باشگاه‌های بدهکار گفت: سازمان لیگ باید حق باشگاه‌ها را پرداخت کند و مشخص شود چه مبلغی از اسپانسر دریافت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزالله محمدی در خصوص تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای محرومیت باشگاه‌های بدهکار با بیان مطلب فوق اظهار کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فصل گذشته ۲۱ یا ۲۴ میلیارد تومان از اسپانسر دریافت کرده‌اند که البته قرار بود به آنها ۶۲ میلیارد تومان پرداخت شود که اینگونه نشد.

وی افزود: ما نامه‌ای را به سازمان لیگ فرستادیم که چرا حق باشگاه‌ها محقق نشد. البته برای لیگ آینده قرار است ۹۸ میلیارد تومان از طرف اسپانسر به سازمان لیگ پرداخت شود که باید سهم باشگاه‌ها هم در اختیار آنها قرار گیرد.

رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال همچنین عنوان کرد: بالاخره یک روز باید یقه باشگاه‌ها گرفته شود. من دو سال پیش به باشگاه‌ها هشدار دادم که با این افزایش قراردادها به مشکل می‌خورند و بهتر است به فکر آینده هم باشند. بهرحال این اتفاق رخ داده و آنها بی‌توجه به بدهی قبلی قراردادها را نیز افزایش دادند تا با چنین حجم بدهی مواجه شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.