سرمربی ۶۵ ساله آرسنال پاسخ اظهارات اخیر سرمربی پرتغالی چلسی را داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه جدال دو تیم چلسی و آرسنال در جام خیریه سرمربی این دو تیم بار دیگر به جان هم افتاده‌اند. سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن پیش از این گفته بود که در چند سال اخیر قهرمانی در لیگ برتر برای آرسنال غیرممکن بوده، چون چلسی و چند تیم بزرگ دیگر جزیره پول‌های خوبی بابت جذب بازیکنان موردنظرشان خرج کرده‌اند. در حالی این ادعا توسط ونگر مطرح شده که آرسنال از سال ۲۰۱۳ تاکنون ۱۴۵ میلیون پوند برای جذب بازیکنان جدید صرف کرده که از آن جمله می‌توان به مسعوت اوزیل، الکسیس سانچس و پتر چک اشاره کرد.

ژوزه مورینیو هم در پاسخ به ادعای ونگر به او گفت که اگر شما رقمی را که باشگاه‌ها در سه یا چهار سال گذشته در فصل نقل‌وانتقالات صرف خرید بازیکن کرده‌اند، جمع بزنید به رقم شگفت‌انگیزی می‌رسید. آقای خاص در کنایه به سرمربی توپچی‌ها تصریح کرد که برای حساب کردنش هم نیاز به یک ماشین حساب است و این ساده‌ترین راه ممکن برای این کار است.

آرسن ونگر، در پاسخ به اظهارات سرمربی فرانسوی چلسی به خبرنگاران گفت: اگر یک روز به بازیکنانی که ما در آرسنال پرورش داده‌ایم، نگاه و آن را با رقمی که باشگاه‌های دیگر برای جذب بازیکنان صرف کرده‌اند مقایسه کنید، سورپرایز خواهید شد. نظریه‌های مختلفی نسبت به من مطرح است، برخی می‌گویند در بازار نقل و انتقالات پول خرج نمی‌کنم و برخی هم می‌گویند بیش از اندازه خرج می‌کنم. به هر حال آنها را به حال خود می‌گذارم تا اظهارنظر کنند.

وی همچنین با تأکید بر اینکه آرسنال پیش از اینکه ادن اِزار از لیل به چلسی ملحق شود، به دنبال به خدمت گرفتن این هافبک بلژیکی بود، گفت که توپچی‌ها تنها چند میلیون برای جذب اِزار کم آوردند.

تیم‌های فوتبال آرسنال، قهرمان فصل اخیر جام حذفی انگلیس و چلسی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در تاریخ دوم آگوست ۲۰۱۵ (۱۱ مرداد) در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم می‌روند تا تکلیف قهرمان نودوسومین دوره جام خیریه (سوپرجام انگلیس) مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.