هافبک نفت تهران گفت: بازی با تراکتورسازی دیدار سخت و حساسی است اما برای ما فقط سه امتیاز آن اهمیت دارد و به حساسیتش توجهی نداریم.

به گزارش ایسنا، ایمان مبعلی در گفت‌وگو با سایت باشگاه نفت تهران درباره وضعیت این تیم پیش از آغاز رقابت‌های لیگ پانزدهم صحبت کرده است. هافبک تیم نفت که جزو ستون‌های اصلی این تیم در موفقیت‌های اخیر بوده امید زیادی دارد بازهم با نفت به موفقیت برسید. گفت‌وگوی مبعلی را در زیر بخوانید:

* از وضعیت نفت پیش از آغاز فصل صحبت کن.

ما این فصل کمی تغییرات داشتیم. بازیکنان جدا شده همه جزو خوب‌ها بودند که این را می‌توان از تیم‌های مقصد آنها متوجه شد. بازیکنانی هم که‌جذب کردیم کارنامه‌دار و جزو بهترین‌ها هستند. با این حال باید منتظر بمانیم تا لیگ آغاز شود و بعد در این باره صحبت کنیم.

* برای دیدار مقابل تراکتورسازی آماده هستید و فکر می‌کنی چه نتیجه‌ای رقم بخورد؟

دیدار سخت و حساسی است اما برای ما فقط سه امتیاز آن اهمیت دارد و به حساسیتش توجهی نداریم. نتیجه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و هر نتیجه‌ای هم که رقم بخورد بازی فوتبال است و نباید به آن حساسیت نشان داد.

* این حساسیت‌ها از بازی پایانی لیگ چهاردهم به وجود آمده است.

ما منطقی به این بازی نگاه می‌کنیم و سه امتیاز را می‌خواهیم.

* در نفت همیشه صمیمیت بین بازیکنان تیم به چشم می‌خورد. امسال که چند بازیکن نامی جذب کرده‌اید جو تیم همانطور است یا رفاقت‌ها کم شده است؟

باشگاه نفت چنین شرایطی را برای همه بازیکنان رقم می‌زند. هر بازیکنی وارد تیم شود از حاشیه‌ها دور می‌شود و در قالب تیم جای می‌گیرد که این باعث می‌شود رفاقت بین بازیکنان به وجود بیاید. امسال هم رفاقت بین بازیکنان بالاست.

* کادرفنی نفت اعتقاد داشتند که ایمان مبعلی بهترین هافبک لیگ در فصل گذشته بود اما در مراسم معرفی برترین‌ها در بین گزینه‌ها هم نبودی...

در انتخاب‌ها همیشه چنین بحث‌هایی وجود دارد. من فکر می‌کنم در مراسم انتخاب برترین‌های لیگ چهاردهم می‌شد انتخاب‌های بهتری انجام شود و به غیر از این انتخاب‌ها، انتخاب‌های دیگری هم بود. من ممنون هم‌تیمی‌ها و مربیان تیم هستم که چنین نظری داشتند و تیمی داریم که همیشه پشت هم هستیم. مربی پشت بازیکن است و بازیکن پشت مربی است که در رأس این رفاقت‌ها علیرضا منصوریان قرار دارد.

* انتخاب نشدن خودت در روحیه‌ات تأثیر نگذاشت؟

اصلاً؛ مهم این است که مردم ایران فوتبال را خوب می‌فهمند. مردم ایران خوب می‌دانند چه کسانی فوتبالیست هستند و چه کسانی فوتبالیست شدند و چه کسانی با توجه به شرایط وارد فوتبال شدند. برای من هم فرقی ندارد که چه اتفاقی افتاده است.

* قبول داری در نفت احیا شدی؟

بله؛ همینطور است.

* پس چرا دو فصل پیش و زمانی که با شرایط خوبی از استقلال خوزستان به استقلال آمدی نتوانستی شرایط خوبی داشته باشی؟

یک بازیکن موفق همیشه زمانی در چشم است و بازی او دیده می‌شود که بازیکنان تیم و کادرفنی به خوبی او را پشتیبانی کرده و باعث موفقیتش شوند. من هم اگر احیا شدم و توانستم در نفت موفق شوم، این موفقیت را مدیون تک تک اعضای کادرفنی نفت، بازیکنان و مجموعه نفت هستم.

* موفق بودی اما جام ملت‌ها را از دست دادی. برای این فصل امید داری دوباره به تیم ملی دعوت شوی یا تیم ملی برای ایمان مبعلی تمام شده است؟

فصل قبل در لیگ و اردوی آفریقای جنوبی که با تیم ملی بودم، تمام تلاشم را کردم تا چیزی کم نگذارم. می‌خواستم نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم که در جام ملت‌ها باشیم اما اینطور نشد و من هم به تصمیم کادرفنی تیم ملی احترام گذاشتم. اینطور هم نیست که تیم ملی و دعوت شدن دوباره را فراموش کنم چون در فوتبال هر روز یک روز جدید است. این مهم نیست که دیروز چه کار کردی، خوب بودی یا بد، خوب بازی کردی یا افتضاح بودی مهم این است که امروز خوب باشی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.