پییسکوت تیم پرسپولیس گفت: برانکو به دلیل تجربه‌ای که دارد می‌تواند به پرسپولیس سر و سامان بدهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ادموند بزیک درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم برانکو در مدتی که در پرسپولیس بوده نقاط ضعف و قوت این تیم را متوجه شده و براساس آن بازیکن خریده است، اما به هر حال گاهی نمی‌شود همه بازیکنان مورد نیاز را جذب کرد اما فکر می‌کنم باید از فکر نتیجه‌گرایی بیرون بیاییم و به مربی تیم وقت بدهیم هرچند که در پرسپولیس این کار سخت است چرا که در این چند سال این تیم نتایج خوبی نگرفته است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم هماهنگ شدن بازیکنان جدید با بازیکنان سال گذشته زمان‌بر است اما برانکو قطعا می‌تواند به این تیم سر و سامان بدهد چرا که از کار او شناخت دارم چون خودم بازیکن برانکو بودم.

بزیک درباره وضعیت تیم‌های پایه پرسپولیس هم خاطر نشان کرد: نمی‌دانم رسانه‌ها چقدر به اخبار تیم‌های پایه می‌پردازند اما در فوتبال ایران بنا به شرایطی که هست تنها دو سه تیم مثل فولاد، سپاهان و ذوب‌آهن در تیم‌های پایه خوب کار می‌کند. البته به قول یکی از مربیان پایه در تیم پایه راه‌آهن کار کردن در رده امید سخت‌ترین کار است چرا که بازیکنان نه در رده بزرگسال هستند و نه در رده‌های پایین اما همین که چند بازیکن از تیم امید پایه به تیم بزرگسال برود هم خوب است. البته نباید همه چیز در نتیجه‌گرایی خلاصه شود. من فکر می‌کنم پول یک بازیکن بزرگسال به اندازه هزینه یک سال تیم‌های پایه است.

وی درباره حضور بازیکنان شهرستانی برای حضور در تیم‌های پایه پرسپولیس و اینکه آیا باشگاه پرسپولیس به این بازیکنان شهرستانی مکان زندگی می‌دهد یا اظهار داشت: از طرف باشگاه به ما گفته شده که نمی‌توان برای بازیکنان شهرستانی جا و مکان گرفت اما با این همه بازی‌های ما از روز یکشنبه آغاز می‌شود و ما فقط ۱۵ جلسه تمرین کردیم و کار سختی با تیم امید پرسپولیس داریم.

بزیک در پایان خاطر نشان کرد: همین عدم امکانات باعث می‌شود تیم‌های پایه استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی نداشته باشند اما زمانی که خود من در تیم جوانان بازی می‌کردم به دلیل شرایط خوب بازیکنانی مثل مهدی مهدوی‌کیا و کریم باقری هم در تیم بودند اما الان می‌بینیم تیم‌هایی مثل سایپا، پیکان، نفت و مقاومت به بازیکنان شهرستانی جای زندگی می‌دهند و همین می‌شود که آنها تیم خوبی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.