هافبک جدید تیم فوتبال صبای قم که دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات این تیم ملحق شده است، گفت: هنوز صددرصد آماده نیستم، ولی تلاش می‌کنم تا خودم را به دیگر بازیکنان برسانم.

قاسم دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت فعلی‌اش گفت: من دیر به تمرینات صبا ملحق شدم، هرچند که قبل از آن به‌صورت انفرادی تمرین می‌کردم. الان با توجه به اینکه از لحاظ بدنی نسبت به سایر بازیکنان عقب‌تر هستم، به‌صورت فشرده تمرین می‌کنم تا به شرایط بازی برسم. الان صددرصد آماده نیستم، ولی نهایت تلاشم را انجام می‌دهم تا به آمادگی کامل برسم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا صبا می‌تواند در هفته‌های ابتدایی با اینکه دیر بسته شد نتایج خوبی بگیرد؟»، تأکید کرد: هفته‌های ابتدایی برای ما بسیار مهم است و نباید به سادگی امتیاز از دست بدهیم. تیم ما چند بازی تدارکاتی انجام داده و شاید این موضوع به کادر فنی کمک کند. البته چند بازیکن صبا خیلی دیر به تمرینات اضافه شده‌اند که امیدوارم همه ما خیلی زود با یکدیگر هماهنگ شویم.

هافبک جدید تیم فوتبال صبای قم با ابراز خوشحالی از کار کردن زیر نظر علی دایی خاطر نشان کرد: من افتخار می‌کنم که شاگرد دایی هستم. او اسطوره فوتبال ایران است و بازی کردن زیر نظر او افتخار بزرگی است. امیدوارم جواب اعتماد دایی را بدهم و بازی‌های خوبی را برای صبا به نمایش بگذارم. مطمئن باشید امسال هم بی‌سروصدا کارم را انجام خواهم داد. برای من فوتبال بازی کردن از همه چیز مهمتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.