بازیکن پیشین تیم فوتبال کاونتری سیتی از پای راست خود که ۲۰ سال قبل هنگام بازی با منچستریونایتد دچار شکستگی وحشتناک شد، پرده برداری کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «دیوید باست» تصاویری را بر روی توییتر منتشر کرده که طی آن از پای راستش که در آوریل سال ۱۹۹۶ در برخورد با دنیس اروین و برایان مک کلر شکست، پرده‌برداری کرده است. این اتفاق در دقیقه دوم آن بازی و به هنگام ضربه کرنر رخ داد.

دیوید باست گفت: این اتفاق در ثانیه ۸۷ روی داد . اروین آمد روی تیر و مک کلر پشتم بود و در دو جهت متفاوت با من برخورد کردند که در نهایت این شکستگی برای من روی داد.

 وی افزود: می‌دانستم اتفاقی جدی رخ داده و می‌توانستم این موضوع را از واکنش اطرافیانم متوجه شوم. درد وحشتناک بود. خودم به پایم نگاه نمی‎کردم. ابتدا پزشک تیم ما بالای سرم آمد و بعد پزشکان منچستریونایتد را صدا کرد. شما از جایتان نمی‌توانید تکان بخورید چون فکر می‌کنید حرکت باعث بدتر شدن وضعیت شود.

دیوید باست برای بهبودی ۲۶ عمل جراحی بر روی پای راست خود انجام داد و در نوامبر سال ۱۹۹۶ مجبور به کناره گیری از فوتبال شد. وی اکنون در سمت برنامه‌های اجتماعی باشگاه کاونتری مشغول به کار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.