مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با یگان ویژه نیروی انتظامی قراردادی کلی برای تمامی استان‌ها بسته‌ایم.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، در خصوص این که نیروی انتظامی خراسان رضوی آیا می‌تواند به صورت مستقل نسبت به دریافت وجه حق‌الزحمه از نمایندگان استان اقدام کند، اظهار کرد: طی جلسه‌ای با نیروی انتظامی و وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به این توافق رسیده‌ایم که قرارداد کلی برای تمامی استان‌ها ببندیم.

وی ادامه داد: بر این اساس از محل پولی که هر باشگاه در فدراسیون فوتبال دارد این مبلغ پرداخت می‌شود و دیگر نیازی نیست که در استان این پیگیری‌ها صورت گیرد.

فتاحی خاطرنشان کرد: این اتفاق به این دلیل افتاد که در سال‌های گذشته شاهد قیمت‌های متفاوتی در استان‌های مختلف بودیم و به همین دلیل تصمیم به این کار گرفتیم.

وی در خصوص اظهارات فرمانده انتظامی مشهد برای دریافت وجه حق‌الزحمه از نمایندگان استان گفت: اگر چنین موضوعی مطرح شده است باید خودشان در استان حل کنند. در غیر این‌صورت از دید ما موضوع حضور یگان ویژه جهت حفظ امنیت در تمامی دیدارهای لیگ برتر حل شده است و باید در تمامی دیدارها حضور داشته باشند.

روز گذشته فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرده بود که باید به تمامی کارکنان نیروی انتظامی حاضر در هر دیدار از سوی هیات مربوطه حق‌الزحمه پرداخت شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.