سرمربی اینتر با وجود شکست ۳ بر صفر برابر رئال مادرید از عملکرد شاگردانش راضی است. او اطمینان دارد که اینتر یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در فصل جدید رقابت‌های سری A است.

به گزارش ایسنا، هر چند اینتر در فصل جابه‌جایی تابستانی دست به تغییر زده است اما نتایج بد این تیم ادامه دارد. شاگردان مانچینی که دو روز پیش برابر میلان با یک گل تن به شکست دادند برابر رئال مادرید هم با سه گل بازی را واگذار کردند تا نشان دهند هنوز تیم آماده و منسجمی نیستند.

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر با وجود شکست سه بر صفر برابر رئال نگران به نظر نمی‌رسد. او بعد از بازی گفت: طبیعی است که از این نتیجه راضی نیستم. با این حال باید بگویم که از عملکرد شاگردانم رضایت دارم؛ به ویژه در نیمه نخست که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: با یکی از بهترین تیم‌های فوتبال اروپا بازی کردیم. نتیجه مثبت نبود اما الان ما در شرایط آماده‌سازی هستیم و باید تلاش کنیم تا بازی به بازی هماهنگ‌تر و بهتر شویم.

مانچینی درباره این سوال که آیا نگران خط دفاعی تیمش نیست، گفت: نه نگران نیستم. اطمینان دارم که اینتر در زمان مناسب خود به هماهنگی کامل می‌رسد. من امید زیادی به آینده دارم. اینتر در فصل جدید می‌تواند یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در سری A باشد.

یکی از بازیکنان جدید اینتر که به احتمال خیلی زیاد تا ساعاتی دیگر رسما به این تیم خواهد پیوست استفان یووتیچ است که قرار است با ۱۲ میلیون یورو راهی این تیم بشود. مانچینی درباره جذب این بازیکن گفت: یووتیچ مهاجمی است که هم ویژگی‌های ایکاردی را دارد و هم ویژگی‌های پالاسیو. او بازیکن بسیار مهمی برای اینتر خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.