سرمربی رئال مادرید از پیروزی برابر اینتر خوشحال است اما تاکید کرد که تیمش در خط دفاعی هنوز به تغییر و بهتر شدن نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید در دیداری دوستانه برابر اینتر که در چین برگزار شد، توانست با سه گل به پیروزی برسد. رافائل بنیتس، سرمربی این تیم اسپانیایی در نشست خبری بعد از بازی درباره شرایط تیمش سخن گفت.

او درباره بازی گفت: در هر دو نیمه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. دست به تغییرات زیادی زدیم. بازیکنانی که بازی به آنها کمتر می‌رسید را امتحان کردیم. عملکرد خوبی داشتیم و با زدن سه گل هم پیروز شدیم. باید در کارهای دفاعی بهتر ظاهر شویم و اجازه ندهیم که حریفان به راحتی روی دروازه ما خطر ایجاد کنند. رفته‌رفته رئال‌ مادرید بهتر خواهد شد و بازی‌های بهتری را از این تیم شاهد خواهید بود.

او ادامه داد: بازیکنان تیم من این آزادی را دارند تا در میدان مسابقه آن طور که خود صلاح می‌دانند حرکت کنند. دیدار برابر اینتر نکات مثبت زیادی داشت. یکی از این نکات این است که باید در کارهای دفاعی بهتر و هماهنگ‌تر شویم البته باید این را بگویم که خط دفاعی من را نگران نمی‌کند. رئال مادرید در همه پست‌ها به بهتر شدن نیاز دارد.

بنیتس درباره ضربات آزاد رئال مادرید گفت: در این زمینه هیچ مشکلی نداریم. رونالدو در نیمه نخست پشت این ضربات قرار گرفت و در نیمه دوم هم خامس رودریگس این وظیفه را داشت.

یکی از بازیکنان رئال مادرید که در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان داد، خسه، ستاره جوان این تیم بود. بنیتس درباره او گفت: خسه پیش از این دچار آسیب‌ شده بود اما الان شرایط بدنی او خوب است. این بازیکن جوان نشان داد که دوست دارد پیشرفت کند و این برای من بسیار مهم است.

بنیتس درباره آینده راموس هم گفت: من با فلورنتینو پرس در این باره صحبت کردم. او به من گفت که به زودی جواب نهایی را می‌دهد. از هر دوی آنها بعد از نشستی که با هم داشتند، سوال کردم و کمی امیدوار شده‌ام. در آینده خواهیم دید که چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

سرمربی رئال مادرید در پایان سخنان خود درباره این سوال که سنگربان اصلی رئال کیست، این گونه پاسخ داد: رقابت بین بهترین‌ها همواره ادامه خواهد یافت. هم ناواس و هم کاسیا دروازه‌بان‌های بزرگی هستند و توانایی‌های خود را به خوبی اثبات کرده‌اند. بسیار خوشحال می‌شوم که آنها را آماده می‌بینم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.