مدافع کاستارکایی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه قصد ندارد از این تیم به فیفا شکایت کند، گفت: وضعیت من با پرسپولیس تا پایان روز سه شنبه مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، «مایکل اومانیا» که طی روزهای گذشته چند جلسه با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس برگزار کرده بود، برای انجام کارهای شخصی به کاستاریکا بازگشت.

اومانیا درباره آخرین وضعیتش برای ماندن در پرسپولیس و یا جدایی از این تیم تاکید کرد: من در تمام روزهای گذشته جلساتی را با مدیر باشگاه داشتم و امیدوارم روز سه شنبه همه چیز برای ماندن یا جدایی من مشخص شود. این آخرین اطلاعاتی است که می‌توانم به شما بدهم و حالا همه چیز به مدیر باشگاه (طاهری) دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که «ارزیابی‌اش از مذاکرات و وضعیتش چیست؟» خاطرنشان کرد: الان می‌توانم به شما بگویم که ماندنی هستم ولی باز هم همه چیز به مذاکرات دارد و امیدوارم تا پایان روز سه‌شنبه شرایطم مشخص شود.

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس درباره احتمال شکایتش از پرسپولیس به فیفا هم گفت: آن‌چیزی که من می‌خواهم، شکایت به فیفا و حل مشکل از این طریق نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرده بود که اومانیا بازیکن پرسپولیس بوده و وی به زودی در تمرین سرخپوشان حضور خواهد یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.