مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان ابومسلم خراسان گفت: آماده برگزاری دیدار افتتاحیه لیگ برتر در روز پنجشنبه هستیم.

محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، اظهار کرد: به دعوت مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیران دو تیم لیگ برتری پدیده و سیاه‌جامگان در دفتر وی حاضر شدند و با حضور مدیر حراست اداره کل ورزش استان، صحبت‌های خوبی در خصوص مجموعه ثامن و همکاری برای برگزاری هرچه بهتر دیدارها صورت گرفت.

وی ادامه داد: این دعوت را به فال نیک می‌گیریم و اقدام مدیرکل بسیار عالی و به جا بود و از این بابت از وی تشکر می‌کنیم، خوشبختانه در استان به سمت خوبی پیش می‌رویم و شاهد وفاق و همدلی بیشتری هستیم.

عباسی تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان عنوان کرد که امکانات اداره کل در اختیار دو نماینده استان خواهد بود و استادیوم ثامن نیز در اختیار این دو باشگاه قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: در این جلسه به توافقی رسیده‌ایم که براساس آن مبلغی که خیلی ناچیز است باید به عنوان حق‌الزحمه به کارکنان در روز بازی داده شود که جزو قوانین است اما صبوریان حتی عنوان کرد که اگر منابعی به دستشان برسد این مبلغ را نیز از ما نخواهند گرفت اما اتفاق خوبی که در این جلسه شکل گرفت وجود یک ساختار نظام‌مند در این خصوص بود.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان خراسان ادامه داد: حضور در لیگ برتر و برگزاری دیدارهای مهم در شهر مشهد اتفاقی است که نفع زیادی از آن را مردم می‌برند و به همین منظور باید ارگان‌های دیگر همچون شهرداری همکاری کرده تا این مسابقات هرچه بهتر برگزار شود به خصوص شهرداری می‌تواند در بحث انتقال تماشاگران به ورزشگاه کمک بزرگی به ما داشته باشد.

وی اظهار کرد: در بحث نیروی انتظامی نیز امیدواریم این مباحث حل و فصل شود و در این خصوص مدیرکل ورزش و جوانان قول مساعد برای همکاری داده تا این موضوع را حل کنند و اتفاقات ناگوار سال‌های گذشته در بحث حضور نیروی انتظامی را در مسابقات نداشته باشیم.

عباسی با اشاره به اینکه تنها ۱۰ درصد بلیت‌فروشی روز پنج‌شنبه به هوادران استقلال تعلق گرفته است،گفت: براساس قانون سازمان لیگ ما چنین حقی را داریم و تنها می‌خواهیم این قانون را اجرا کنیم. در واقع این یکی از امتیازات میزبانی است و می‌خواهیم بخش بیشتری از بلیت‌فروشی را برای هواداران تیم سیاه جامگان ابومسلم داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به دیدار نخست سیاه‌جامگان مقابل تیم استقلال به عنوان افتتاحیه لیگ برتر پانزدهم خاطرنشان کرد: برای برگزاری این دیدار تمام تلاش خود را کرده‌ایم و آمادگی پذیرایی از همه فوتبال‌دوستان و مردم را داریم و از همه هواداران ابومسلم می‌خواهیم تا روز پنج‌شنبه تمام استادیوم ثامن را با رنگ قرمز و مشکی آذین کنند.

عباسی همچنین ادامه داد: همان طور که همیشه هواداران فوتبال خراسان در کشور نمونه بودند امسال نیز نشان می‌دهند که فوتبال خراسان غنی است و با رفتاری نشات گرفته از فرهنگ رضوی و حفظ حرمت امام رضا(ع) تیم خود را تشویق کنند.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان خراسان در پاسخ به این سوال که آیا تیم براساس همان هفت میلیارد بودجه ابتدایی بسته شده است یا خیر، گفت: از ابتدا سقف و کفی در باشگاه نداشتیم اما پس از حضور خطیبی و مشخص شدن نیازها، نگاهمان کمی تغییر کرد و به همین منظور برای رفع نیازها و جذب بازیکنان اقدام کردیم که می‌توان گفت مبلغ بیش از چیزی شده است که در ابتدا فکر می‌کردیم و می‌توان گفت به ۱۰ میلیارد تومان نزدیک می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.