رئیس فدراسیون فوتبال پس از برگزاری نشست مشترک خود با مسئولان صدا و سیما بدون اشاره به تصمیمات این جلسه گفت: با مسئولان صدا و سیما به تفاهم‌هایی رسیده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کفاشیان در پایان این نشست گفت: همکاری‌های بیشتر و هماهنگی‌های لازم برای پخش مناسب رقابتهای لیگ برتر فوتبال علت برگزاری این نشست بود. این جلسه در ادامه جلسات گذشته برگزار شد و گفتگوهای خوب و روشنی داشتیم و به تفاهم‌هایی هم رسیدیم.

وی درباره مطالبات فدراسیون از فیفا هم گفت: طلب ما از فیفا دو بخش است یکی مربوط به طلب‌هایی است که در فیفا مانده و آنها به علت تحریم‌ها نمی‌توانند این پول‌ها را به ما بدهند و بخش دیگر هم پولی است که چهار سال پیش برای راهیابی به جام جهانی به ما تعلق گرفت که آنهم در میان راه در بانک‌های آمریکایی بلوکه شد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: با این وجود برای احقاق حقوق‌مان از طریق قانونی درحال پیگیری هستیم. حتی پولی را که فیفا برای آقایان کامرانی‌فر و فغانی داوران جام جهانی، در نظر گرفته بود هنوز نتوانسته‌ایم بگیریم.

کفاشیان که با خبرنگار صدا و سیما صحبت می‌کرد، درباره پرداخت مطالبات داوران لیگ هم گفت: ساز و کارهایی را امسال در نظر گرفتیم تا داوران حقوق‌شان را بگیرند. قسمتی از حقوق و مطالبات داوران را هم قرار است از محل پو‌ل‌های بلوکه شده‌مان بدهیم. پس از تسویه با داوران، تعیین حق الزحمه داوران و در صورت افزایش درآمدها، حق الزحمه داوران را هم افزایش خواهیم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.