مدافع ملی‌پوش یوونتوس با تمجید از خریدهای جدید این تیم تأکید کرد بانوی پیر کارش را از صفر شروع نخواهد کرد، چون ساختار فصل گذشت خود را حفظ کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازیکنانی همچون آندره‌آ پیرلو، کارلوس توس و آرتورو ویدال در موفقیت‌های فصل گذشته یوونتوس نقشی پررنگ داشتند، اما قهرمان سری A و جام حذفی ایتالیا که فصل گذشته تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هم پیش رفت، این فصل باید در غیاب این سه بازیکن به کار خود ادامه بدهد که به همکاری‌شان با راه‌راه پوشان تورین پایان دادند. البته بیانکونری در این تابستان تاکنون موفق به جذب بازیکنانی چون سامی خدیرا، ماریو ماندزوکیچ و پائولو دیبالا شده است.

جورجو کیه‌لینی در گفت‌و‌گو با روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا با اشاره به خریدهای جدید بانوی پیر گفت: تعداد تازه‌‌واردهای تیم ما محدود خواهد بود و با احترام به آنهایی که از جمع ما جدا شده‌اند، باید بگویم بازیکنان اصلی در یوونتوس مانده‌اند. بازیکنانی که یوونتوس را ترک کرده‌اند زحمات زیادی برای تیم کشیدند، ولی جانشین‌های آنها به وظیفه‌شان به خوبی عمل خواهند کرد. ماندزوکیچ و خدیرا برای رهبری زاده شده‌اند و این هفته نشان دادند که مهره‌های مهمی برای یووه خواهند شد.

وی تأکید کرد: بازیکنان جوان هم به بازیکنان مسن‌تر و باتجربه تیم کمک خواهند کرد. حضور آنها بر قدرت یوونتوس خواهد افزود و سطح کیفی این تیم را بالا می‌برد. هسته اصلی یوونتوس حفظ شده است و بازیکنانی همچون خدیرا و ماندزوکیچ هم می‌توانند به خوبی در این تیم ایفای نقش کنند. به  هر حال یوونتوس کارش را از صفر شروع نخواهد کرد، چون ساختار این تیم تقریباً همان ساختار فصل گذشته است. ما بازیکنان جوان خوبی از جمله دیبالا را هم داریم.

در کنار چند خرید سرشناس، یوونتوس در این تابستان موفق به جذب سیمون زازا از ساسولو، گویدو وادلا از بوکاجونیورز و نِتو از فیورنتینا شده است. در کنار اینها، دانیله روگانی با پایان یافتن قرارداد قرضی‌اش با امپولی به یوونتوس بازگشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.