سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مهدی طارمی نباید با کسب عنوان بهترین مهاجم لیگ اشباع شود، گفت: صحبت‌های «نیلسون» درباره من از روی عناد است.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر و انتقاداتی که نسبت به برخی از انتخابها وجود داشت، اظهار کرد: هر موقع انتخابی صورت می‌گیرد، انتقاداتی هم وجود دارد. معمولا انتخاب بهترین‌ها باید از تیمهایی باشد که جایگاه بهتری در جدول دارند.

سرمربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: تفاوتها در فوتبال ما آنقدر نیست که مثلا یکی ۱۰۰ باشد و یکی ۳۰. اگر هم انتخابی بوده، تفاوت بازیکنان ۱۰ درصد بوده است. از دید من انتخاب بهترینهای لیگ منطقی بوده است.

وی درباره انتخاب مهدی طارمی به عنوان بهترین مهاجم لیگ هم گفت: مهدی یکی از بازیکنانی است که جای رشد دارد و باید کاملتر شود. او باید خیلی چیزها را یاد بگیرد تا کامل شود. بعضی وقتها بعضی از بازیکنان با عنوانهایی که به دست می‌آورند ممکن است از حد خودشان جدا شوند. همانطور که این اتفاق سال گذشته برای یکی از بازیکنان افتاد. به نظرم طارمی نباید اشباع شود و گول این عنوانش را نخورد. اگر اینطور باشد جایگاهش را از دست می‌دهد.

درخشان در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: باید منتظر ماند و دید که با شروع لیگ چه اتفاقی می‌افتاد. انتخاب بازیکنان با خود کادر فنی و باشگاه بوده و من امیدوارم خریدهای جدید جواب بدهند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس خریدهای بزرگی نداشته است، یادآور شد: انتخاب پرسپولیس در همین سطح فوتبالمان بوده است و تفاوتی با سایر تیمها ندارد. در واقع باید گفت دیگر بازیکن با آن کیفیت گذشته در فوتبالمان خیلی کم است.

درخشان در ادامه با اشاره به صحبتهای «نیلسون کوریا» دروازه‌بان پیشین پرسپولیس مبنی بر اینکه «درخشان مسبب تمام مشکلات پرسپولیس است»، اظهار کرد: الان فوتبال ما پر شده است از انتقادات بیخود. فوتبال حرفه‌ای همین است که بازیکن ممکن است از یک تیم برود و یک روز به همان تیم برگردد. فرهنگ فوتبال ما باید عوض شود. بازیکن تا وقتی در باشگاه است از سرمربی تعریف می کند و تا جدا می‌شود علیه او موضعگیری می‌کند.

وی در پایان گفت: همه می‌دانند که من تیم را وسط لیگ تحویل گرفتم و وقتی تحویل دادم که در آسیا صدرنشین گروهش بود. دربی را هم که بردیم. بعضی‌ها چشمشان را می‌بندند و دهانشان را باز می‌کنند. عملکرد ما نیازی به توضیح ندارد و همه چیز مشخص است. به نظرم این صحبت‌ها از روی عناد مطرح شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )