شایعه تهدید سرمربی کاتالونیایی بایرن مونیخ از سوی برخی گروه‌های سیاسی مادریدی به مرز واقعیت نزدیک شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پپ گواردیولا چندی پیش از حزب سیاسی جناح چپ کاتالونیا و جبهه جدایی طلب این ایالت اسپانیایی حمایت قاطعانه کرده و این اقدام وی باعث خشم سیاسیون مادریدی شده بود.

خبر حمایت گواردیولا از حزب جدایی طلب کاتالونیا در شبکه‌های اجتماعی و وب سایتهای خبری منتشر شده و البته به صورت رسمی از سوی خود او تایید نشده است.

فرناندس دیاس، وزیر کشور اسپانیا، در واکنش به این موضوع، ضمن انتقاد از اقدام گواردیولا گفت: این حرکت گواردیولا به اندازه کافی غم انگیز و قابل انتقاد است.حالا برخی افراد نقاب را از چهره شان برداشته و چهره واقعیشان را نشان می دهند. حالا مشخص شده که برخی، هدفشان از بازی برای تیم ملی اسپانیا، نه جنبه ورزشی که جنبه اقتصادی داشته است. آنها خدایشان پول است و اگر برای تیم ملی اسپانیا زمانی به میدان رفته اند، تنها بخاطر پول بوده نه وطن پرستی.

از سوی دیگر و از روز گذشته این شایعه در رسانه های اسپانیایی منتشر شده که عده ای از افراطیون مادریدی از جمله سلطنت طلبان و گروهی موسوم به هواداران فرانکو وی را در چند تماس تلفنی مجزا تهدید به مرگ کرده‌اند. با تلفن همراه همسر گواردیولا نیز تماس هایی گرفته شده و او را از یک تصادف ساختگی ترسانده‎اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.