هافبک استقلال که فصل گذشته با پارگی رباط زانو مواجه شده بود پس از مدت‌ها امروز دوباره به میادین بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، نیمه دوم دیدار تدارکاتی تیم‌های استقلال و پیکان در حالی پیگیری شد که برای این نیمه بازیکنانی مانند طالب‌لو، عمران‌زاده، مگویان، برزای، محسن کریمی و رمضانی برای استقلال به میدان آمدند و جالب اینکه علیرضا رمضانی در فصل گذشته در دیدار مقابل صبای قم با پارگی رباط مواجه شده بود پس از مدت‌ها دوران مصدومیت و نقاهت سرانجام دوباره به میادین بازگشت.

* خشونت این دیدار در نیمه دوم مانند نیمه اول ادامه پیدا کرد و جالب اینکه مرتب بازیکنان و کادر فنی دو تیم به این موضوع اعتراض می‌کردند و داور نیز در این بین تذکرات لازم را در زمین بازی، به بازیکنان می‌داد.

* در نیمه دوم مسابقه بهنام برزای هافبک جوان استقلال از داور کارت زرد دریافت کرد.

* جیمی جامپ معروف استقلالی‌ها که بارها در دیدارهای این تیم در سال گذشته با جنجال‌های خود خبرساز شده بود، امروز در بین دو نیمه به زمین مسابقه آمد و یک بار دیگر با داد و فریادهای خود، جنجال به پا کرد. او که سال گذشته توسط قلعه‌نویی در کمپ باشگاه استقلال به فعالیت می‌پرداخت و با آمدن کادر فنی جدید دیگر جایی در این کمپ نداشت، با صدا زدن نام قلعه‌نویی به تمجید از این مربی پرداخته و نسبت به اقدام مظلومی علیه وی انتقاد کرد. او همچنین یک کاغذ در دست گرفته و با آن کاغذ به سمت عکاسان حاضر در زمین مسابقه رفت که سرانجام پس از کلی جنجال او را از زمین مسابقه بیرون کردند.

* حدود ۸۰۰ نفر با حضور در ورزشگاه پیکان شهر این مسابقه را از نزدیک مشاهده کردند. این هواداران مانند کادر فنی و بازیکنان استقلال، گاها به عملکرد بازیکنان پیکان و بازی خشن آنها اعتراض می‌کردند.

*با آغاز نیمه دوم بازیکنانی که برای این نیمه از ترکیب استقلال بیرون رفته بودند به سرد کردن بدن‌های خود پرداختند و از سوی دیگر بخشی از بازیکنان پیکان که در این مسابقه به میدان نرفته بودند در یک طرف دیگر زمین به تمرین کردن مشغول شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.