هافبک ترک تبار جدید بارسلونا از هیجان زیاد خود برای بازی در این تیم خبر داد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا موفق شد آردا توران هافبک فصل قبل آتلتیکومادرید را به خدمت بگیرد ولی به دلیل محرومیت در استفاده از بازیکن جدید تا ژانویه ۲۰۱۶ یعنی ۶ ماه دیگر حق استفاده از این بازیکن را نخواهد داشت و به احتمال زیاد این بازیکن را به گالاتاسرای قرض خواهد داد.

آردا توران در واکنش به پیوستن به بارسلونا گفت:‌ برای من باورنکردنی است چون همیشه رویای بازی در بارسلونا را داشته‌ام. در دوران بازی‌ام همیشه لحظات سختی برابر بازیکنان همچون مسی و سوآرس و نیمار و اینیستا داشته‌ام اما حالا این افتخار را دارم تا در کنار آن‌ها بازی کنم. از نظر من مسی بهترین بازیکن جهان است و اینیستا نیز الگوی من است. زمانی که من از علاقه بارسا به خودم مطلع شدم تا دیروز که انتقال رسمی شد نتوانستم بخوابم. در تعطیلات بودم ولی هر روز با ایجنتم تماس می‌گرفتم و از روند انتقالم به بارسا می‌پرسیدم. انریکه هم روز گذشته به من خوشامد گفت و این موضوع من را بسیار خوشحال کرد.

او درباره انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نیز گفت: من برای همه کاندیداها احترام قائلم و به تنها چیزی که فکر می کنم این است که من این تیم را می خواهم و اگر آن‌ها هم بخواهند چیزی دیگری برای گفتن نمی ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.