سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: نمی‌خواهیم عجولانه تصمیم بگیریم و باید با دقت کامل نسبت به جذب بازیکن، برگزاری اردو و دیگر موضوعات تصمیم‌گیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه خراسان، محمدرضا مهاجری عصر روز گذشته در نخستین روز حضورش در تمرین تیم پدیده خراسان اظهار کرد: همانطور که گفتم پس از جلسه‎ای که با وطنخواه و سرآسیایی برگزار کردیم متوجه شدیم که در بسیاری از مسائل، دیدگاه مشترکی داریم و به همین دلیل به توافق رسیدیم و کار از امروز آغاز شد.

وی در خصوص لیست تیمش افزود: پدیده ۷ جای خالی در فهرست بازیکنان بزرگسالش دارد و از یکی، دو سهمیه لیگ برتری خود نیز استفاده کرده‌ است. از باشگاه خواسته‌ام تا برخی از بازیکنان فصل گذشته تیم مثل معین عباسیان و حسین کیانی‌مقدم که بنا به صلاح‌دید کادر قبلی در تمرینات حضور نداشتند به تیم برگردند. اکثر بازیکنان حاضر در تمرینات، به احتمال زیاد با پدیده ادامه می‌دهند.

مهاجری درباره حضور ۳ تن از شاگردان سابقش در سیاه‌جامگان، در تمرین تیم پدیده گفت: محمود خمیسی، کریم احمدی و مهرداد رضایی بازیکنانی هستند که به پدیده پیوستند و در تمرینات این تیم حاضر شدند. باید شرایط را برای پیوستن سایر بازیکنان سال گذشته سیاه‌جامگان به پدیده در نظر بگیریم. در برخی از پست‌ها نیاز به بازیکن داریم. بنا بر اولویت‌بندی ابتدا در میان بازیکنان مشهدی، سپس ایرانی و در غیر این صورت، با به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی جای خالی را پر می‌کنیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال پدیده خراسان تاکید کرد: هدف تیم پدیده در لیگ امسال تنها ثبات تیمی است. به دنبال جایگاهی هستیم تا شخصیت تیمی خود را حفظ کنیم و از آبروی فوتبال خراسان دفاع کنیم.

مهاجری در خصوص کادر فنی خود نیز گفت: از امروز از توانایی‌های دکتر نادری، عضو هیات علمی دانشگاه در خصوص امر بدنسازی و تغذیه بازیکنان نیز استفاده می‌کنیم زیرا بسیاری از آسیب‌دیدگی‌ها در میان بازیکنان به عدم رعایت تغذیه مناسب برمی‌گردد. وی در تیم‌های زیادی مثل داماش، ذوب، ملوان و ... سابقه فعالیت دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.