مرد شماره یک تنیس دنیا به عنوان آخرین نفر به جمع ۸ تنیسور برترمعتبرترین رقابت سالانه این رشته ورزشی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواک جوکوویچ صرب، مرد شماره یک تنیس دنیا ست پنجم معوقه با کوین اندرسون از آفریقای‌جنوبی را با نتیجه ۷ بر ۵ به سود خود خاتمه داد تا با برتری ۳ بر ۲ به عنوان آخرین نفر به جمع ۸ تنیسور حاضر در یک‌چهارم‌نهایی رقابت‌های تنیس ویمبلدون راه یابد.

او پس از شکست در ۲ ست اول، ۲ ست بعدی را از آن خود کرده بود اما به دلیل تاریکی هوا، مسئولان برگزاری رقابت ترجیح دادند ست پنجم را به روز بعد( سه‌شنبه) موکول کنند که در نهایت جوکوویچ بازگشت خود را کامل کرد و رقیب سرسخت خود را از پا درآورد.

مرد شماره یک در یک‌چهارم‌ نهایی به مصاف مارین چیلیچ کروات می‌رود و در دیگر بازی‌های امروز( چهارشنبه) در مرحله یک‌چهارم‌نهایی، فدرر رویاروی سیمون فرانسوی قرار می‌گیرد، ماری به مصاف پسپسیل کانادایی می‌رود و واورینکا،گاسکه، دیگر تنیسور فرانسوی را پیش‌رو دارد.

در مرحله یک‌چهارم‌نهایی بخش زنان، سرنا ویلیامز، امید اول قهرمانی پس از غلبه بر خواهرش در حالی که ست اول را ۶ بر ۳ به آزارنکا باخته بود در دو ست بعدی ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ رقیب را برد تا در نیمه‌نهایی امروز، رقیب ماریا شاراپوا شود که با نتایج ۶ بر۳، ۶ بر ۷ و ۶ بر ۲ به پیشروی پدیده‌ای به نام «فن دوگ» خاتمه داد.

رادوانسکا، ۷ بر ۶، ۳ بر ۶ و ۶ بر ۳، کیس را برد و موگوروزا پس از برتری بر وژنیاکی، این بار ۷ بر۵ و ۶ بر ۳، باژینسکی را شکست داد و در دیگر بازی امروز نیمه‌نهایی رقیب رادوانسکا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.