نشست هماهنگی تمامی تیم‌های حاضر در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ظهر امروز با حضور اعضا کادر تیم ملی برگزار شد که در این نشست مقرر شد تیم ایران در بازی اسپانیا لباس یکدست سفید برتن کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در این مراسم که در سالن هتل هالیدین اسپینهو برگزار شد، ابتدا جان کاسکو، عضو کمیته فوتبال ساحلی فیفا و نایب رئیس فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی ضمن خوش آمدگویی به تمامی تیم‌ها، برای آنها در این دوره از جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین اعلام کرد جام جهانی بالاترین رویدادی است که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و برای همه بهترین لحظه است. امیدوارم این دوره شاهد ارتقا سطح مسابقات نسبت به دوره قبل باشیم و گل‌های بیشتری به ثمر برسد. همچنین اصول جوانمردانه رعایت شود و شاهد وقت تلف شده ای در طول مسابقات  نباشیم.

جیم یارزا مدیر رویدادهای مسابقات فیفا نیز برای تیم‌ها آرزوی موفقیت کرد و تمامی همکاران خود که از فیفا و سازمان جهانی برای برگزاری مسابقه به پرتغال آمده‌اند را معرفی کرد.

در ادامه این نشست فرناندو، مدرس و ناظر داوری گفت: دوره داوری ۴ روزه‌ای در پرتغال برگزار کردیم و تست‌های داوری نیز از داوران بعمل آمد. خوشبختانه داوران از آمادگی خوبی برخوردارند و امیدواریم همکاری لازم با داوران بعمل آمد. ما قوانین جدید داوری فوتبال ساحلی را از مسابقات مقدماتی جام جهانی اجرایی کردیم. درست است هنوز به تصویب فیفا نرسیده اما طی بخشنامه‌‍ای تغییرات جدید اعلام و اعمال شده است.

همچنین مسئول پزشکی و دوپینگ مسابقات هم اعلام کرد جمعا ۶۴ نمونه تست دوپینگ از ۳۲ دیدار گرفته خواهد شد و بعد از اتمام هر بازی از یک بازیکن از هر تیم تست بعمل خواهد آمد. در پایان این نشست مسئول بازاریابی، رسانه‌ای و امنیت هرکدام جداگانه مسائل مربوطه را در جلسه به حاضرین توضیح دادند. ضمن اینه فرناندو بهمراه بن شعبان ناظران داوری این دوره از مسابقات هستند.

همچنین در نشست هماهنگی این رقابتها که با حضور سرپرستان، مربیان و پزشکان تیم‌ها برگزار و بر اساس تصمیمی که در این جلسه اتخاذ شد، تیم ایران در بازی برابر اسپانیا سفید می‌پوشد و بازیکنان اسپانیا هم از لباس قرمز رنگ خود استفاده می‌کنند. این دیدار ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز جمعه (۱۹ تیر) به وقت تهران آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.