تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین دیدار خود در جام‌جهانی ۲۰۱۵ با پیراهن سفید به میدان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه هماهنگی کلیه تیم‌های حاضر در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور اعضای کادر تیم ملی در سالن هتل هالیدین اسپینهو برگزار شد. در ابتدا جان کاسکو، عضو کمیته فوتبال ساحلی فیفا و نایب‌رئیس فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی ضمن خوش‌آمدگویی به کلیه تیم‌ها برای آنها در این دوره از جام جهانی آرزوی موفقیت و اعلام کرد که جام جهانی فوتبال ساحلی بالاترین رویدادی است که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و برای همه بهترین لحظه است. وی ابراز امیدواری کرد که در این دوره شاهد ارتقای سطح مسابقات نسبت به دوره قبل باشد و گل‌های بیشتری به ثمر برسد. همچنین اصول جوانمردانه رعایت شود و شاهد وقت تلف شده‌ای در طول مسابقات نباشد.

در ادامه جیم یارزا، مدیر رویدادها و مسابقات فیفا نیز برای تیم‌ها آرزوی موفقیت کرد و کلیه همکاران خود را که از فیفا و سازمان جهانی برای برگزاری مسابقات به پرتغال آمده‌اند، معرفی کرد.

در ادامه این نشست فرناندو، مدرس و ناظر داوری گفت: دوره داوری چهار روزه‌ای در پرتغال برگزار کردیم و تست‌های داوری نیز از داوران به عمل آمد. خوشبختانه داوران از آمادگی خوبی برخوردارند و امیدواریم همکاری لازم با داوران به عمل آید. ما قوانین جدید داوری فوتبال ساحلی را از مسابقات مقدماتی جام جهانی اجرایی کردیم. درست است که هنوز به تصویب فیفا نرسیده اما طی بخشنامه‌ای تغییرات جدید اعلام و اعمال شده است .

همچنین مسئول پزشکی و دوپینگ مسابقات اعلام کرد که در مجموع ۶۴ نمونه تست دوپینگ از ۳۲ دیدار گرفته خواهد شد و بعد از اتمام هر بازی از یک بازیکن از هر تیم تست به‌عمل خواهد آمد.

در پایان این نشست مسئول بازاریابی، رسانه‌ای و امنیت هرکدام جداگانه مسائل مربوطه را در جلسه به حاضرین توضیح دادند.

لازم به توضیح است، فرناندو به‌همراه بن‌شعبان ناظران داوری این دوره از مسابقات هستند.

همچنین جلسه هماهنگی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی امروز (سه‌شنبه) از ساعت۹:۳۰ به وقت محلی با حضور سرپرستان، مربیان و پزشکان تیم‌ها برگزار شد و بر اساس تصمیمی که در این جلسه اتخاذ شد، تیم ایران در بازی برابر اسپانیا لباس سفید می‌پوشد و بازیکنان اسپانیا هم در این بازی از لباس قرمز رنگ خود استفاده می‌کنند. این دیدار روز جمعه (۱۹ تیر) ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.