یکی از نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به هواداران این تیم وعده تلاش برای جذب هافبک ایتالیایی PSG را داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آگوستی بندیتو یکی از پنج کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا فاش کرد که خرید مارکو وراتی جزو برنامه‌های او در صورت تصدی پست ریاست قهرمان اروپاست.

وراتی ۲۲ ساله تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ با پاریس‌سن‌ژرمن قرارداد دارد، اما بندیتو امیدوار است که او را پس از پیروزی در انتخاباتی که ۲۷ تیر برگزار می‌شود، به خدمت بگیرد. این در حالی است که باشگاه بارسلونا تاکنون دو بازیکن از جمله هافبک اتلتیکومادرید، آردا توران را خریده است.

بندیتو به نشریه آس گفت: برای ما وراتی گزینه شماره یک فهرست خریدهای تابستانی باشگاه است و اگر رأی بیاوریم برای جذب او دست به کار خواهیم شد. وراتی نشان داده که پتانسیل بازی در بارسلونا را دارد، هرچند بعید به نظر می‌رسد که مسئولان پاری‌سن‌ژرمن به آسانی به او اجازه دهند این تیم را ترک کند. با این حال وراتی جزو چهار گزینه اصلی ما در بازار نقل‌و‌انتقالات خواهد ماند.

بندیتو افزود: ما هنوز هیچ مذاکره‌ای با پاری‌سن‌ژرمن نداشته‌ایم، چون این کار غیرممکن است، اما رابطه ما با سران این باشگاه خوب است. ما مطمئنیم که می‌توانیم پاری‌سن‌ژر‌من را برای فروش وراتی متقاعد کنیم. نمی‌دانم که نظر لوئیس انریکه (سرمربی بارسلونا) درباره وراتی چیست، اما من فکر می‌کنم که او به جذب این بازیکن راغب باشد. باید ببینیم نتیجه انتخابات چه می‌شود و اگر پیروز شدیم با پاری‌سن‌ژرمن مذاکره می‌کنیم.

بندیتو برای تصدی ریاست باشگاه بارسلونا با خوسپ ماریا بارتومئو، خوان لاپورتا، تونی فریکسا و خوان باتیسته رقابت دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.