رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ با انتقاد از هافبک نفوذی این تیم تأکید کرد او باید تغییراتی در سبک بازی‌اش ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریو گوتسه که در سال ۲۰۱۳ از بورسیا دورتموند به بایرن مونیخ پیوست، نتوانسته جایگاه ثابتی را در ترکیب باواریایی‌ها برای خود پیدا کند. مدیر برنامه‌های هافبک نفوذی تیم ملی آلمان هم اخیراً از مسئولان بایرن مونیخ انتقاد و عنوان کرد که آنها از گوتسه به خوبی حمایت نمی‌کنند.

فرانتس بکن‌باوئر در پاسخ به ادعای مدیر برنامه‌های گوتسه به روزنامه «TZ» آلمان گفت: من فکر نمی‌کنم که بایرن مونیخ در حق ماریو کم‌کاری کرده باشد و مخالف این موضوع هستم که از او در این تیم به اندازه کافی حمایت نشده است. گوتسه در دو فصل اخیر نمی‌توانست تیمی بهتر از بایرن مونیخ داشته باشد. نمی‌دانم که او چه حمایتی نیاز داشته است!

رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ تصریح کرد: خود بازیکن مسئول عملکرد فردی‌اش است. اگر گوتسه می‌خواهد که در فصل سوم حضورش در بایرن مونیخ به موفقیت برسد، باید تغییراتی در سبک بازی‌اش به وجود بیاورد. او باید تلاش بیشتری به خصوص در نبردهای تک‌به‌تک داشته باشد. در چنین سطحی از فوتبال بایستی تلاش بیشتری کرد.

گوتسه ۲۳ ساله که تا ماه ژوئن ۲۰۱۷ با سرخپوشان مونیخی قرارداد دارد، در فصل گذشته در ۴۸ بازی از رقابت‌های مختلف برای قهرمان آلمان به میدان رفت و ۱۵ گل هم به ثمر رساند.

طبق اخبار منتشرشده در رسانه‌ها تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد وضعیت هافبک نفوذی بایرن مونیخ را زیرنظر دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.