مسئول نقل و انتقالات باشگاه نفت گفت:‌ تا عصر امروز قرارداد با حسینی نهایی می‌شود و در این مورد نظر بسیار مثبتی دارم چرا که مثل مذاکرات ۱+۵ پرانتزهای ما کم شده و در نهایت امیدواریم شاهد دود سفید باشیم.

حسین آل‌اسحاق در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت پیوستن سید جلال حسینی به نفت تهران گفت: شرایط را به حسینی گفته‌ایم و مذاکرات را نیز با او انجام داده‌ایم و قرارداد را نیز برای این بازیکن فرستاده‌ایم و فقط منتظریم تا حسینی قرارداد را امضا کند و دیگر همه چیز در اختیار سید جلال است.

وی ادامه داد: در واقع ما شرایط را به حسینی اعلام کرده‌ایم و منتظر نظر این بازیکن و امضای قرارداد از سوی او هستیم این یعنی ریش و قیچی دست سید جلال است و باید او نفت را انتخاب کند. یعنی اگر دوست داشت به نفت می‌آید و اگر دوست نداشت هم این اتفاق منتفی خواهد شد.

آل‌اسحاق در مورد اینکه برخی شایعات حاکی از این بود که حسینی در لیست منصوریان نبود گفت: باشگاه نفت بسیار بی حاشیه است در واقع کادر فنی، کمیته اقتصادی‌، کمیته نقل و انتقالات و کمیته فنی همگی با هم در تعامل بوده و هماهنگی خاصی با هم دارند.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه نفت یادآور شد: در واقع مذاکره با حسینی نیز با درخواست منصوریان انجام شده که البته وقتی می‌گوییم منصوریان یعنی تمام اعضای کادر فنی. یعنی کادر فنی در خصوص حسینی از ما درخواست داشت و کمیته اقتصادی و کمیته نقل و انتقالات نیز پس از بررسی‌های لازم، باب مذاکره را با حسینی آغاز کردند و شرایط را به این بازیکن اعلام کرده تا تصمیم نهایی را این بازیکن بگیرد.

وی تاکید کرد: تا عصر امروز قرارداد با حسینی نهایی می‌شود و در این مورد نظر بسیار مثبتی دارم چرا که مثل مذاکرات ۱+۵ پرانتزهای ما کم شده و در نهایت امیدواریم شاهد دود سفید باشیم.

آل‌اسحاق در پایان در مورد شرایط نانگ بازیکن فصل گذشته فولاد تصریح کرد: کارهایمان با این بازیکن هم تمام شده است و پس از تست پزشکی قرارداد یک ساله را با او امضا خواهیم کرد هر چند که بر سر کلیات با او به توافق رسیده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.