مطابق با توافقی که صورت گرفته، ورزشگاه ۱۰ هزار نفری باص أوامی میزبان دیدار دو تیم ملی فوتبال عراق و تایلند در مقدماتی جام جهانی روسیه و جام ملت‌های امارات خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، کامل زعیر سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق در نشستی خبری اعلام کرد که یک ورزشگاه در تهران را به عنوان محل دیدارهای تیم ملی فوتبال کشورش مقابل تایلند در مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا برگزیده اند.

او افزود: در گفت‌وگویی که کاظم سلطان با علی کفاشیان داشته، مشخص شده که سوم سپتامبر (پنج شنبه ۱۲ شهریور) ورزشگاه دستگردی در تهران میزبان دیدار یاد شده خواهد بود. این دیدار در چارچوب هفته سوم و گروه ششم رقابت‌های مقدماتی صورت می‌گیرد. در آغاز ورزشگاه آزادی مورد نظر بود که این ورزشگاه در آن زمان میزبان بازی‌های تیم ملی ایران است.

زعیر همچنین گفت: ورزشگاهی که میزبان دیدارمان است، ۱۰ هزار نفری است و تا فرودگاه ۱۵ دقیقه راه دارد. فاصله این ورزشگاه تا هتل نیز ۱۰ دقیقه است. البته ورزشگاه دیگری که به ما پیشنهاد شد، تختی است که ۳۵ هزار نفر ظرفیت دارد و یک ساعت هم تا مرکز شهر تهران فاصله دارد. هر دو ورزشگاه را ما می‌توانیم در اختیار بگیریم اما ما گزینه نخست را در نظر داریم.

او در انتها تاکید کرد: مقامات ورزشی مشهد هم اعلام کردند که می‌توانند ورزشگاه‌شان را در اختیارمان قرار دهند. ما می‌کوشیم برای دیدارهای بعدی‌مان، ورزشگاه آزادی را رزرو کنیم.

گفتنی است که عراق به علت نا امنی‌های فراوان،‌ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، برای میزبانی رقابت‌های بین‌المللی سلب صلاحیت شده است.

روز گذشته علی کفاشیان در گفت و گو با خبرنگار فارس تایید کرد که با فدراسیون عراق به توافق رسیده است اما برای تایید نهایی منتظر پاسخ AFC و فیفا هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.