سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید: پرونده‌های انضباطی باشگاه پرسپولیس یک شبه اتفاق نیفتاده و این اتفاقات موجب شده باشگاه از لحاظ اجتماعی و ساختاری دچار لطمه شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین عبدی پس از جلسه امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که لحظاتی قبل به پایان رسید درباره اسپانسر باشگاه و اینکه با چه شرکتی کار خود را ادامه می‌دهند، گفت: در این باره بحث کردیم. همچنین درباره هزینه‌هایی که تاکنون در باشگاه پرسپولیس شده است، صحبت شد.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه موضع باشگاه پرسپولیس درباره تعداد زیاد پرونده‌های انضباطی ارجاع شده به این باشگاه و جریمه‌های مالی توسط فیفا، خاطرنشان کرد: این اتفاقات در فیفا ثبت می‌شود و باید بدانیم همان‌طور که یک شبه ایجاد نشده است یک شبه هم درست نمی‌شود. در مورد اتفاقات گذشته هر رایی که صادر شده وجود دارد و بعضا برخی افراد برخی مسائل را به هم تعمیم می‌دهند که موجب سوء برداشت شده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره جذب محسن مسلمان توسط باشگاه پرسپولیس نیز گفت: برای جذب هر کدام از بازیکنانی که برانکو بخواهد اقدام می‌کنیم.

وی همچنین درباره ادامه همکاری کریم باقری با پرسپولیس و جلسه امروز او با سرپرست باشگاه، گفت: باقری با طاهری امروز جلسه‌ای داشتند اما نتیجه این جلسه را نمی‌دانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.