عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال می‌گوید که با دیگر شرکت‌های خواهان حمایت از تیم ملی گفت‌وگو شده تا اگر پیشنهاد آدیداس مورد قبول نبود، با آنها وارد مذاکره شوند.

محمد درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت اسپانسر تیم ملی اظهار داشت: قراردادی که با شرکت آل‌اشپورت داشتیم، به پایان رسیده و دو طرف دیگر تعهدی به یکدیگر ندارند. به همین دلیل پس از پیشنهاداتی که به فدراسیون فوتبال رسید، مذاکراتی با چند شرکت از جمله شرکت آدیداس داشتیم.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ادامه داد: مذاکره با آدیداس جدی‌تر از سایر شرکت‌ها بود که از همین‌رو اکنون منتظر پاسخ آنها هستیم، چراکه قبل از مذاکره نهایی و عقد قرارداد باید پیشنهاد آدیداس مورد بررسی قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال هم پیشنهادی به شرکت آدیداس داده یا نه، گفت: ما هفته گذشته صحبت‌هایی داشتیم و پیشنهادمان به آدیداس هم مفصل بود. طبق زمانی که مشخص شده اکنون منتظریم مسئولان مربوطه در شرکت آدیداش پیشنهادشان را ارائه کنند. باید ببینیم از شرکت آدیداس چه پیشنهادی به ما می‌رسد.

درخشان درباره اینکه آیا این شرکت آلمانی برای ارائه پیشنهادش زمانی را تعیین کرده است، خاطرنشان کرد: جدیداً به ما اعلام کرده‌اند تا دو سه روز دیگر پیشنهاد خود را می‌فرستند و بعد از تعطیلات این اتفاق رخ خواهد داد.

عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که آیا فقط منتظر پیشنهاد شرکت آدیداس هستند، اظهار داشت: با چند شرکت دیگر هم مذاکره کرده‌ایم، اما اکنون منتظر پیشنهاد آدیداس هستیم. اگر با این شرکت به توافق نرسیدیم و پیشنهادشان مورد قبول نبود، دیگر پیشنهادات را بررسی می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.