زکریا بقالی ۱۹ ساله و مراکشی برای پنج فصل به والنسیا رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه والنسیا اسپانیا ساعتی پیش اعلام کرد که با الواعد زکریا بقالی مهاجم ۱۹ ساله مراکشی برای پنج فصل قرارداد بسته است.

بقالی پس از این که در فصل اخیر با آیندهوون به قهرمانی لیگ برتر هلند رسید، قراردادش با این تیم به پایان رسیده بود و اکنون به عنوان بازیکن آزاد به والنسیا می‌رود.

در ماه‌های اخیر تعداد فراوانی از باشگاه‌های اروپایی از خود تمایل نشان داده اند که بقالی را جذب کنند اما گویا مبلغی که والنسیا پیشنهاد کرده، بیش از مولفه‌های دیگر اثرگذار بود.

بقالی در گفت‌وگو با سایت رسمی والنسیا گفت: هنوز بسیار جوان هستم و خطرهای فراوانی را در اطراف خودم حس می‌کنم. برای من مهم‌ بود که به باشگاهی بپیوندم که سطح امکانات و حرفه‌ای‌گری بالایی داشته باشد.

او افزود: اکنون بسیار ذوق زده هستم که در این‌جا حضور دارم. دوستان خیلی خوبی این‌جا می‌توانم داشته باشم. در پیش روی خودم آینده درخشانی را در لالیگا تصور می‌کنم.

بقالی اولین گل خود را در لیگ قهرمانان اروپا در برابر زولته ورخم در پیروزی ۳-۰ به ثمر رساند. سپس او در مقابل باشگاه فوتبال ان.ئی.سی هت تریک کرد و تیمش در این بازی ۵-۰ پیروز شد. او با این هتریک به جوانترین بازیکن در تاریخ لیگ هلند تبدیل شد که هتریک کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.