یک سایت خبری از تصمیم سران باشگاه رئال‌مادرید برای پر کردن جای خالی خاویر هرناندس با مهاجم هلندی شیاطین سرخ خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت خبری ESPN اعلام کرده است که رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید از مسئولان این باشگاه درخواست کرده است، روبین‌فن‌پرسی مهاجم هلندی منچستریونایتد را به عنوان جانشین خاویر هرناندس به سانتیاگوبرنابئو بیاورند.

چیچاریتو در پایان فصل گذشته و اتمام قرارداد قرضی‌اش با رئال مادرید، کهکشانی‌ها را ترک کرد و اکنون به نظر می‌رسد که بنیتس، فن‌پرسی را به عنوان جانشین او در نظر گرفته است.

گفته می‌شود که بنیتس قصد دارد کریستیانو رونالدو را متقاعد کند به عنوان تک مهاجم ترکیب اصلی رئال مادرید بازی کند، اما اگر رونالدو حاضر به پذیرش چنین چیزی نشود، آنگاه او باید کریم بنزما را هم در ترکیب قرار دهد و برای این دو مهاجم خود یک بازیکن ذخیره نیاز دارد.

چیچاریتو فصل گذشته این نقش را برای رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی ایفا می‌کرد، اما این فصل برنامه‌های هجومی تیم تغییر خواهد کرد و بنیتس در نظر دارد رونالدو را به تک مهاجم تیم تبدیل کند، هرچند که گفته می‌شود رونالدو به دور شدن از پست تخصصی‌اش که سمت چپ خط حمله است، تمایلی ندارد.

به این ترتیب چالش اصلی بنیتس در مدت زمان باقیمانده تا شروع تمرینات، این خواهد بود که رونالدو را برای تغییر پست بازی‌اش متقاعد کند که شکست در آن، کهکشانی‌ها را وادار به خرید یک مهاجم جدید می‌کند. فن‌پرسی می‌تواند گزینه خوبی برای این پست باشد به خصوص که به نظر می‌رسد اُفت اخیر این بازیکن ۳۱ ساله در فصل گذشته او را از چشم لوئیز فن‌خال، سرمربی من‌یونایتد انداخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.