راننده اسپانیایی تیم مک‌لارن گفت: هر کدام از طرفداران ما که از شرایط تیم در مسابقات سرخورده هستند می‌توانند تا سال آینده تلویزیون خود را خاموش کنند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم مک‌لارن در مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول یک قهرمانی جهان، وضعیت مناسبی ندارد. جنسن باتن، راننده انگلیسی این تیم ۴ امتیاز و فرناندو آلونوسو، راننده اسپانیایی مک‌لارن با تنها یک امتیاز در جایگاه‌های هفدهم و هجدهم رده بندی رانندگان از بین ۲۰ راننده هستند. تیم مک‌لارن هم بین ۱۰ تیم حاضر در F۱ نهم است.

در آخرین مسابقه فرمول یک که در پیست سیلوراستون انگلیس برگزار شد، جنسن باتن در همان دور نخست تصادف کرد و موتور ماشینش دیگر روشن نشد. آلونوس هم به عوانی بهتر از دهمی نرسید.

با این حال آلونسو در پاسخ به انتقادات مطرح شده گفت: ما با این نتایج ناامید نمی‌شویم و هر کدام از طرفداران ما که از شرایط تیم در مسابقات سرخورده است، می‌تواند تا سال آینده تلویزیون خود را خاموش کند!

آلونسو ادامه داد: ما در گرندپری‌های ایتالیا، بلژیک و مجارستان نیز شرایط خوبی نداشتیم ولی تنها کاری که نمی‌توانیم بکنیم این است که ناامید شویم. هر کس هم که از نتایج ما خسته شده می‌تواند تا سال آینده و یا مسابقات بعدی در مکزیک و ژاپن، تلویزیون خود را خاموش کند.

آلونسو تاکنون  ۲ بار به عنوان قهرمانی جهان رسیده است. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.