یک برند ایتالیایی برای تأمین لباس‌های تیم ملی فوتبال اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت آلمانی آل‌اشپورت برای ادامه قرارداد به منظور تأمین لباس‌های تیم ملی با فدراسیون فوتبال به توافق نرسید، هفته گذشته محمد درخشان، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال از مذاکره فدراسیون فوتبال با ۳ غول دنیای برند یعنی نایک، آدیداس و پوما برای جایگزینی آل‌اشپورت خبر داد.

بر همین اساس به نظر می رسد به تازگی یک برند ایتالیایی به نام اری‌یا نیز باب مذاکرات را با فدراسیون فوتبال برای تأمین لباس‌های تیم ملی باز کرده و حتی به توافقاتی نیز با فدراسیون رسیده است تا پس از برند لگیا که قبل از آل‌اشپورت، اسپانسر لباس‌های تیم ملی بود، پای یک برند ایتالیایی دیگر به اردوی تیم ملی باز شود.

از سوی دیگر علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال نیز روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس صراحتاً به پایان همکاری با آل‌اشپورت اشاره کرد. با این حال کفاشیان گفت: چند برند مختلف به ما پیشنهاد داده‌اند و قرار است اگر با این برندها به توافق نرسیدیم و دوباره از آل‌اشپورت کمک خواستیم آنها نیز به ما کمک کنند.

این حرف کفاشیان بدان معناست در صورتی که فدراسیون فوتبال با هیچ برندی به توافق نرسد این احتمال وجود دارد که یک بار دیگر آل‌اشپورت تأمین کننده لباس‌های تیم ملی باشد.

این برند آلمانی حدود ۳ و نیم سال اسپانسر پیراهن‌های تیم ملی بود.

در نهایت اینکه شنیده می‌شود چند برند چینی از جمله لنینگ و ۳۶۱ نیز به این منظور به فدراسیون فوتبال پیشنهادات خود را ارائه کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.