شرکت آدیداس مذاکراتی با فدراسیون فوتبال برای اسپانسری تیم ملی انجام داده و تا سه روز دیگر پیشنهاد خود را ارائه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، قرارداد فدراسیون فوتبال کشورمان با شرکت آلمانی آل‌اشپورت که اسپانسر تیم ملی بود و البسه تیم‌های ملی را تأمین می‌کرد به پایان رسیده و اکنون مذاکراتی با شرکت آدیداس صورت گرفته است.

کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال کشورمان هفته گذشته با مسئولان شرکت آدیداس مذاکراتی را انجام داده که در این مذاکرات شرایط فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده است.

پس از انجام این مذاکرات و اعلام شرایط فدراسیون و تیم ملی، کمیته بازاریابی منتظر پاسخ شرکت آدیداس است تا این شرکت آلمانی پیشنهاد خود را در این خصوص ارائه کند. طبق توافقات صورت گرفته نیز قرار شد شرکت آدیداس ظرف ۱۰ روز پیشنهاد خود را به فدراسیون فوتبال ایران بدهد که این مهلت تا دو سه روز آینده به پایان می‌رسد.

با این حال چند شرکت دیگر نیز که گفته می‌شود نایکی و پوما هستند، با کمیته بازاریابی فدراسیون مذاکراتی داشته‌اند. این شرکت‌ها برای گرفتن اسپانسری تیم ملی و تهیه البسه صحبت کرده‌اند، اما در حال حاضر جدی‌ترین شرکت که با فدراسیون فوتبال مذاکره کرده، آدیداس است و تا چند روز دیگر وضعیت این شرکت مشخص خواهد شد.

محمد درخشان، عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم این خبر را تأیید کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )