کاپیتان یوونتوس پس از این‌که قراردادش را به مدت پنج سال دیگر تمدید کرد، گفت: باشگاهی بهتر از یوونتوس را نمی‌شناختم که بروم!

به گزارش خبرگزاری فارس، کاپیتان یوونتوس که محصول آموزشگاه فوتبال باشگاهش نیز است، روز گذشته قرارداد خود را برای پنج سال دیگر تمدید کرد تا بدین‌ ترتیب، چنان‌که خود می‌گوید، فوتبالش را در این باشگاه به پایان برساند.

او در این ارتباط همچنین گفت: فوتبال که مهم‌ترین قسمت زندگی‌ام است، با یوونتوس شروع شد و در همین‌ جا هم پایان خواهد پذیرفت. وضعیت چنان است که گویی یوونتوس به من زندگی بخشید، زیرا مهم‌ترین سهم زندگی‌ام را خلق کرد. من جایی دیگر و بهتر را نمی‌شناسم که مناسب رفتن به آن‌جا باشم.

مارکیزیو ادامه داد: اکنون که دوباره مقابل میز قراردادها قرار می‌گیرم، احساس می‌کنم که به سال ۱۹۹۳ باز گشته‌ام، زمانی که هفت سال داشتم و تازی به این خانه‌ام پا گذاشتم. لباس یوونتوس برای من جایگاه خاصی دارد. علاقه‌ام به این تیم من را به این سطح از فوتبال رسانده است وگرنه شاید اگر این علاقه نبود، از بسیاری از افراد عملکرد ضعیف‌تری می‌داشتم.

آنی‌یلی رئیس باشگاه یوونتوس هم در رابطه با این ادامه همکاری گفت: مارکیزیو عنصری مهم در باشگاه است؛ او تنها کسی در میان بازیکنان است که می‌تواند معنای حقیقی یوونتوس را برای دیگران و بالاخص تازه‌ واردها توضیح دهد.

قرارداد مارکیزیو در روز‌های آینده به پایان می‌رسید که با این تمدید همکاری، او تا سال ۲۰۲۰ میان بیانکونری‌ها خواهد ماند.

گفتنی است که عموی رئیس فعلی یوونتوس، که سابقا رئیس همین باشگاه بود، چند سفر به ایران داشت. او به دین اسلام روی آورده بود و مشی ضد استکباری پیشه راه خود ساخت. او ادواردو آنیل‌لی بود که آموزشگاه بازیکنان یوونوس را هم بسیار گسترش داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.