هافبک ترکیه‌ای پیشین روخی‌بلانکو پس از رسمی شدن پیوستن‌اش به بارسلونا، در پیامی با هواداران قرمزو‌سفیدپوشان مادرید وداع و از آنها قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از چند هفته سرانجام شایعه پیوستن آردا توران به بارسلونا به حقیقت پیوست و این بازیکن ۲۸ ساله ترکیه‌ای با قراردادی که گفته می‌شود ارزش آن می‌تواند به ۴۱ میلیون یورو برسد، راهی کاتالونیا شد.

توران پس از انتشار خبر پیوستن‌‌اش به بارسا از هواداران اتلتیکومادرید قدردانی کرد و به آنها گفت که همیشه در قلب وی جای خواهند داشت. توران پس از چهار سال بازی در ویسنته کالدرون در شرایطی به آبی‌و‌اناری‌های نیوکمپ ملحق شد که گفته می‌شود یکی از دلایل جدایی وی از روخی‌بلانکو نارضایتی‌اش از شیوه‌های تمرینی فیزیکی و سخت سرمربی آرژانتینی تیم، دیه‌گو سیمئونه بوده است.

هافبک جدید بارسلونا به سایت باشگاه اتلتیکومادرید گفت: اتلتیکومادرید همیشه در قلب من خواهد بود. من چهار سال شگفت‌‌انگیز را در این تیم تجربه کردم. لحظات بسیار خاصی را در اتلتیکومادرید سپری کردم و هرگز هم‌تیمی‌هایم، هواداران و هیچ یک از اعضای باشگاه را فراموش نخواهم کرد. فقط می‌توانم از همه شما تشکر کنم.

در همین حال خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس مستعفی باشگاه بارسلونا و کاندیدای انتخابات ریاست باشگاه با خوشامدگویی به توران، این موضوع را که قرارداد بستن با توران در جهت افزایش شانس پیروزی وی در انتخابات پیش رو (۲۷ تیر) صورت گرفته است، تکذیب کرد.

بارتومئو اظهار داشت: آردا با خودش به بارسلونا هیجان می‌آورد. من بسیار هیجان‌زده و خوشحالم. او توانایی‌هایی دارد که سرمربی ما لوئیس انریکه می‌خواست. انریکه بازیکنی مانند توران را تقاضا کرده بود که باعث تقویت ترکیب تیم شود.

بارتومئو در ادامه تأکید کرد که آردا در شرایطی حاضر شده است به بارسلونا ملحق شود که از سایر تیم‌های اروپایی می‌توانست حقوق و مزایای بیشتری دریافت کند، اما هدف این بازیکن ترکیه‌ای بازی در کنار لیونل مسی و یارانش در بارسا بوده است.

وی عنوان کرد: لوئیس انریکه از ما دو بازیکن درخواست کرد، آردا توران و الیکس ویدال. من مطمئنم که بسیاری از باشگاه‌ها در اروپا حاضر بودند به توران حقوق بیشتری از آنچه ما برای او در نظر گرفته‌ایم بدهند، اما آردا می‌خواست به بارسا بیاید و در کنار مسی در تیمی که سه‌گانه قهرمانی برده است، بازی کند. مدیر برنامه‌های توران هم گفت که او از اول بارسلونا را انتخاب کرده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.