با نیمه تمام ماندن بازی مرد شماره یک تنیس، تکلیف دور چهارم معتبرترین رقابت سالانه این رشته به امروز(سه‌شنبه) موکول شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شب برتری اندی ماری و راجرفدرر، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس مردان پس از جبران ۲ ست عقب‌ماندگی به دلیل کمبود نور فرصت تکمیل بازگشت خود را از دست داد.

در آخرین بازی دور چهارم بخش مردان تنیس ویمبلدون، جوکوویچ دو ست اول را با نتیجه مشابه ۷ بر ۶ به کوین اندرسون از آفریقای‌جنوبی واگذار کرد اما دو ست بعدی را با نتایج ۶ بر یک و ۶ بر ۴ به سود خود خاتمه داد، با این حال به دلیل کمبود نور و کشیده شدن بازی به ساعات پایانی شب، ست پنجم به روز بعد موکول شد.

در سایر بازی‌های مهم، اندی ماری اسکاتلندی در ۴ ست با نتایج ۷ بر ۶، ۶ بر ۴، ۵ بر ۷  و ۶ بر ۴  ایو کارولویچ کروات، رکورددار به دست آوردن امتیاز از طریق سرویس اول در ویمبلدون امسال را شکست داد و به جمع ۸  تنیسور برتر راه یافت.

راجرفدرر، مرد شماره  دو فعلی رنکینگ هم کار دشواری نداشت و ۶ بر۲ ، ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ به پیشروی باتیستای اسپانیایی خاتمه داد.

استانیسلاس واورینکا، قهرمان گرنداسلم قبلی از سوئیس ۷ بر ۶، ۷ بر ۶ و ۶ بر ۴ ، گوفی بلژیکی را حذف کرد.

در دیگر بازی‌های بخش مردان، گاسکه فرانسوی ۳ بریک کرجیوس، برنده بازی با نادال معروف در دور مشابه سال گذشته ویمبلدون را شکست داد تا دیگر صدای اعتراض پدر پرسروصدای این تنیسور به گوش نرسد.

یاسک پسپسیل کانادایی با برتری ۳ بر ۲ مقابل توریشکی یک گام دیگر به دستاورد سال قبل خود(رسیدن به نیمه‎‌نهایی) نزدیک شد، چیلیچ کروات ۳ بریک کودالا را برد و بالاخره سیمون فرانسوی ۳ بر صفر بردیچ معروف را از سر راه برداشت.

در بخش زنان، حذف کارولینا وژنیاکی دانمارکی به دست موگوروزا آن هم در ۲ ست، اتفاق بزرگ بود.

نبرد تمام  ویلیامزی بین ونوس و سرنا با برتری ۲ بر صفر و قابل انتظار سرنا، زن شماره یک حال‌حاضر تنیس دنیا خاتمه یافت و در سایر رقابت‌ها، رادوانسکا، یانکوویچ را حذف کرد، آزارنکا، بنسیچ را برد، شاراپوا در ۲ ست از سد دیاس گذشت و فان دوگ، کیس و باژینسکی هم به جمع ۸ تنیسور برتر راه یافتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.