نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه هفته آینده تکلیف ماندن یا رفتن سایپا در استان البرز مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، محمد جواد کولیوند در نشست کانون مربیان هیات فوتبال استان البرز گفت: نشست‌های متعددی با اعضای هیات مدیره سایپا برگزار کرده ایم و از کارهایی که در قبال این تیم انجام نداده‌ایم عرق شرم ریختیم.

وی بیان کرد: باید قبول کنیم بیش از ۶۰ درصد خواسته‌های سایپا در البرز را انجام نداده‌ایم و این در حالی است که حضور یک تیم لیگ برتری در استان متضمن تهیه امکاناتی است که ما در اجرای کامل آن موفق نبودیم.

کولیوند ادامه داد: وقتی نتوانیم به صورت مطلوب حمایت و پشتیبانی لازم را به جا بیاوریم، طبیعی است که مدیران یک تیم لیگ برتری مثل سایپا بخواهند استان دیگری را برای فعالیت‌های خود انتخاب کند.

وی گفت: با این وجود پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم. چندین جلسه با وزیر ورزش داشته‌ایم و با مدیران گروه خودرو‌سازی و باشگاه نیز به صحبت نشسته‌ایم و اعتقاد دارم تا اینجای کار رفتن یا ماندن این تیم از استان البرز ۵۰ ، ۵۰ است.

کولیوند تاکید کرد: در جلسه‌ای که هفته آینده خواهیم داشت، تکلیف ماندن یا رفتن این تیم مشخص خواهد شد. در این جلسه وزیر ورزش و مدیران باشگاه سایپا و استان البرز حضور خواهند داشت.

وی با بیان این ادعا که سایپایی‌ها از معاون اول رییس جمهور برای رفتن به تهران دستور گرفته‌اند، یادآور شد: تمام توان خود را برای ماندگاری این تیم در استان البرز به کارخواهیم بست و امیدوارم در این کار موفق باشیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: به طور قطع سایپا در صورت ماندن در استان مطالباتی از استان خواهد داشت که این موارد را نیز باید در نظر گرفت.

وی با ابراز امیدواری از جایگزین شدن یک تیم دیگر در صورت رفتن سایپا گفت: شرکتیدر اشتهارد در حال خرید باشگاه راه آهن است و اگر سایپا برود به طور قطع برنامه دیگری را اجرا خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.