نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: باعث رفتن سایپا به تهران خودمان بودیم و با فشارهایی که ایجاد کردیم مدیران این باشگاه را مجاب کردیم از البرز بروند.

به گزارش ایسنا، منطقه البرز، عزیز اکبریان در نشست کانون مربیان فوتبال این استان اظهار کرد: یک سال تمام با صحبت‌ها و مصاحبه‌های گوناگون آبر و و حیثیت سایپا را بردیم و حالا که در راه عزیمت به تهران هستند به فکر این افتاده‌ایم این تیم را از تصمیم‌شان منصرف کنیم.

وی بیان کرد: چند بار در محافل مختلف از سایپا حمایت کردم که این موضوع سبب شد در استان البرز به سایپایی بودن متهم شوم. رفتن سایپا از استان البرز حاصل فشارهایی است که به این باشگاه آوردیم.

اکبریان ادامه داد: با کارهایی که در استان کردیم مدیران این باشگاه را متقاعد به رفتن کردیم و امروز که در صدد رفتن هستند، منت آنها را می‌کشیم. غرور استان را بیشتر از این نباید خدشه‌دار کرد و با رفتن این تیم از استان البرز نباید عزا بگیریم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: با رفتن سایپا از استان البرز دنیا به آخر نخواهد رسید اما نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از تمام توان خود برای منصرف کردن مدیران سایپا استفاده خواهند کرد.

اکبریان گفت: چندین بار با وزیر ورزش صحبت کرده‌ایم و او نیز مخالف رفتن این تیم از البرز است. ما موافق ماندن سایپا هستیم و خواهیم بود و تلاش لازم را برای نگه داشتن سایپا در البرز انجام می‌دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )