ستاره تیم ملی ایتالیا و سابق یوونتوس به عضویت نیویورک سیتی درآمد تا یک ستاره دیگر به لیگ آمریکا برود.

به گزارش ایسنا، در روز ششم نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکن به تیم‌های جدیدی پیوستند که مهمترین انتقال پیوستن آندره‌آ پیرلو به نیویورک سیتی بود.

باشگاه یوونتوس با تایید جدایی پیرلو و پیوستن این بازیکن به نیویورک سیتی در بیانیه‌ای اعلام کرد: آندره‌آ پیرلو پس از پیوستن به تیم نیویورک سیتی در MLS رسماً به چهار سال حضور جادویی‌اش در تیم یوونتوس پایان داد. این هافبک باتجربه از ابتدا تا پایان این چرخه‌ی پیشرفت که یوونتوس را به صدر فوتبال ایتالیا و اروپا بازگرداند نقشی اساسی ایفا کرد. پیرلو یک شخصیت آرام و با جذبه دارد، کار با توپ او غیرقابل انتظار است و پاس‌های او در زمین هر تیمی را به زانو در می‌آورد، افتخار بزرگی بود که این چهار فصل فوق العاده را با تو تجربه کردیم و تمام اعضای باشگاه یوونتوس برای او در آینده آرزوی موفقیت دارند.

پیرلو درباره حضور در نیویورک سیتی گفت: سخت است که احساساتم را بیان کنم، احساساتم از چهار سال مهم از زندگی‌ام. تنها می‌توانم تمامی کسانی که من را در این ماجراجویی حمایت و یاری کردند، در آغوش گرفته و از آن‌ها تشکر کنم. از مجموعه باشگاه یوونتوس از ریاست باشگاه گرفته تا تک تک افرادی که آنجا فعالیت می‌کنند، تشکر می‌کنم. ما در نبردهای زیادی در کنار هم بودیم، خنده‌های زیاد و ریختن اشک‌های کمی را تجربه کردیم، از هواداران نیز که تحت تأثیر تیمشان قرار می‌گرفتند و ما را در لحظات سخت تنها نمی‌گذاشتند، تشکر می‌کنم. از صمیم قلب از همه شما تشکر می‌کنم. تصمیم راحتی نیست، امّا زمان برای شروع یک ماجراجویی جدید فراهم رسیده است. با این وجود من رابطه‌ای که با باشگاه یوونتوس و رنگ سیاه و سفید داشتم، هیچگاه فراموش نمی‌کنم.

همچنین نانی هافبک سابق منچستریونایتد که فصل قبل به طور قرضی در اسپورتینگ بازی کرد به عضویت فنرباغچه درآمد.

او درباره حضور در فوتبال ترکیه گفت: هواداران را دیدم که به دیدن من آمده‌اند و این موجب خوشحالی‌ام شد. می‌خواهم بهترین فوتبالم را به آنها نشان دهم. همیشه بهترین توانم را به اجرا می‌گذارم. فنرباغچه باشگاهی است که همواره اسم آن را می‌شنیدم. فنرباغچه باشگاهی است که هدف‌های بزرگی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.