مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز (دوشنبه) این تیم شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از برگزاری اردوی ۱۰ روزه این تیم در کردان کرج از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* محور تمرین امروز آبی‌پوشان کار با توپ و برگزاری یک بازی در دو گروه سبز فسفری متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه‌ای چون آرش برهانی، امین حاج‌محمدی، جابر انصاری و محمدرضا خرسندنیا و گروه نارنجی شامل؛ وحید طالب‌لو، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، سجاد شهبازاده و مگویان بود.

* خسرو حیدری که دو روز پیش قراردادش را با استقلال تمدید کرد، در تمرین عصر امروز آبی‌پوشان حضور یافت و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت.

* امید ابراهیمی با وجود تمدید قراردادش با باشگاه استقلال همچنان در تمرینات این تیم حضور ندارد.

* سیدمهدی رحمتی به همراه فرزندش در تمرین شرکت کرد. این بازیکن به همراه حیدری و چند بازیکن جوان ابتدا دور زمین دویدند و سپس بدون اینکه در تمرینات گروهی شرکت کند چند دقیقه‌ای با حسین ترابپور، مربی دروازه‌بانان استقلال تمرین کرد. رحمتی پس از چند دقیقه زیر نظر امیر مهریزی، ماساژور استقلال قرار گرفت.

* پرویز مظلومی با حالت عصبانی در تمرین حضور یافت و از مسئولان تیم استقلال خواست که تماشاگران و خبرنگاران نزدیک محل تمرین این تیم حضور نداشته باشند. وی همچنین دقایقی با حنیف عمران‌زاده گفت‌وگو کرد. 

* حدود ۳۰ نفر از هواداران استقلال نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بودند که درباره حضور سیدجلال حسینی در استقلال و وضعیت تیم‌شان صحبت می‌کردند. 

* فرزاد مجیدی یکی از کمک‌های مظلومی دفتری در دستش داشت که در هنگام بازی فوتبال استقلالی‌ها نکاتی را یادآوری می‌کرد. 

* بازیکنان استقلال فردا (سه‌شنبه) برای برپایی اردویی ۱۰ روزه راهی کردان کرج خواهند شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.