مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد هواداران این تیم دیگر دنبال شعار نیستند بلکه از کادرفنی و بازیکنان کسب نتیجه و قهرمانی می‌خواهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی قنبرپور امروز دوشنبه و به نمایندگی از سوی سرپرست باشگاه مطالبی را برای بازیکنان تیم مطرح کرد. وی به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس نیز نکاتی را با نفرات تیم در میان گذاشت که در بخشی از آنها به مرام ورزشکاری و مسئولیتی که بازیکنان به عنوان عضو تیم پرسپولیس دارند، اشاره کرد. مباحث مربوط به اخلاق حرفه‌ای و انضباطی نیز از نکات مورد تاکید بود.

وی با اشاره به ارزش ویژه پیراهن پرسپولیس به جهت پرطرفدار بودن این باشگاه، عنوان کرد: شعار دادن آسان است اما عمل کردن سخت و دشوار است. وقتی می‌گوئیم به خاطر هواداران تلاش می‌کنیم، باید خودمان را آماده کنیم که به خاطر پرسپولیس از بسیاری مسائل بگذریم و به محض بروز مشکل، نمی‌توانیم این حرف‌ها را فراموش کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: آنچه پرسپولیس نیاز دارد و هواداران از پرسپولیس بویژه مجموعه تیم انتظار دارند، شعار نیست. در میدان عمل هم پای کار باشیم. باشگاه هم، موظف است و تمام تلاش خود را می‌کند تا مشکلات شما و تیم را رفع کند.

وی در بخش دیگری از صحبتهایش با اطمینان دادن به سرخپوشان مبنی بر اینکه با اقدامات صورت گرفته، بخشی از مشکلات بازیکنان به زودی رفع خواهد شد، تاکید کرد: همه در پرسپولیس به فکر کسب قهرمانی هستند و هر کسی که از قبل در این مجموعه حاضر بوده یا تازه به این جمع اضافه شده است باید خود را برای این هدف آماده کند.

قنبرپور همچنین گفت: این اتفاق هم کار آسانی نیست و قرار نیست با بروز هر دشواری یا مشکل، از حرف‌هایی که می‌زنیم و اهدافی که داریم برگردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.