رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: بازگرداندن محسن قهرمانی به داوری فوتبال به مسعود عنایت مربوط نمی‌شود.

سیدرضا غیاثی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب مسعود عنایت به عنوان رئیس دپارتمان داوری فدارسیون فوتبال،گفت: من برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. با شرایطی که داوری فوتبال ما دارد قبول این مسئولیت دل شیر می‌خواست.

وی در مورد اینکه عنایت از بازگرداندن محسن قهرمانی به داوری سخن گفته، اظهار داشت: طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال بازگرداندن محسن قهرمانی به داوری در حوزه اختیارات رئیس دپارتمان داوری نیست و به او مربوط نمی‌شود. طبق اساسنامه کمیته داوران فهرست داوران فعال را تایید و به دپارتمان می‌دهد تا از آنها استفاده کند. حسین عسگری هم مخالف حضور قهرمانی در داوری نبود اما کمیته داوران باید این مساله را تایید کند. زیرا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با کمیته داوران طرف است و به دپارتمان داوری کاری ندارد. من البته پرونده محسن قهرمانی را نخوانده‌ام و در جریان محرومیت‌ ایشان نیستم اما طبق اساسنامه  کمیته داوران مسئول سیاست گذاری است نه دپارتمان.

رئیس اسبق کمیته داوران در مورد اینکه عنایت گفته از فغانی هم دفاع می‌کند، گفت: رای محرومیت فغانی توسط کمیته‌ای صادر شده بود که خودش قانونی نبود. ارکان قضایی فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته استیناف است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.