سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: حضور جواد نکونام در تیم ما هنوز قطعی نشده است.

مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی  خبرگزاری فارس، در مورد اینکه سخنگوی باشگاه سایپا از پیوستن این بازیکن به سایپا خبر داده بود اما خود نکونام این خبر را تکذیب کرد، گفت: با نکونام صحبت‌هایی انجام داده‌ایم اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده و هیچ چیز مشخص نیست.

وی در مورد اینکه پس چرا سخنگوی باشگاه از پیوستن او به سایپا کرده، گفت: نمی‌دانم آنچه من در جریان هستم این است که صحبت‌هایی انجام شده اما هیچ چیز مشخص نیست. خود من حدود ۲ هفته پیش با نکونام تلفنی صحبت کردم و بعد از آن دیگر باشگاه کارها را پیگیری می‌کرد.

سرمربی تیم سایپا در مورد اینکه با وجود حضور بازیکنانی نظیر حامد شیری و ابراهیم صادقی آیا بازهم هافبک دفاعی می‌خواهد، گفت: من به ایشان نیاز دارم. تیم ما نیاز دارد که تجربه بیشتری داشته باشد و بار تجربی تیم را بالا ببریم.

جلالی در مورد اینکه وضعیت جذب دروازه‌بان خارجی سایپا چه شد، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و به نتیجه قطعی در این مورد نرسیده‌ایم.

وی در مورد اینکه تیم سایپا روز سه‌شنبه به اردوی خارجی خواهد رفت یا نه، گفت: ابتدا قرار بود دوشنبه برویم اما این سفر به سه‌شنبه موکول شده و هنوز هم قطعی نیست اما با توجه به این که ۱۰ بازیکن ما سرباز یا دانشجو هستند و برای خروج از کشور مشکل دارند بنابراین امکان دارد به اردوی خارجی نرویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.