رئیس سازمان لیگ در نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر از اعلام آمادگی سازمان لیگ برای ارائه گزارش‌های مالی فصل گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت سازمان لیگ، مهدی تاج در نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر اعلام کرد این سازمان آمادگی کامل دارد تا با ارائه مستند گزارش‌های مالی و بستانکاری و بدهکاری هر باشگاه را از سهم حق پخش تلویزیونی سهم تبلیغات محیطی، سامانه ۶۰۹۰ و بلیت فروشی در فصل گذشته رابه مسئول امور مالی و یا نماینده تام اختیار هر باشگاه ارائه دهد.

در نامه مهدی تاج آمده است:

با عنایت به آیین‌نامه رابطه سازمان لیگ و باشگاه‌ها لازم است باشگاه‌های محترم در امور فیمابین هرگونه سوال را مستقیماً و از طریق مکاتبات و استعلامات کتبی با این سازمان در میان بگذارند. طبق روال گذشته امور مالی سازمان لیگ آمادگی کامل و مستند برای ارائه گزارش‌های مالی و بستانکاری و بدهکاری باشگاه‌های محترم را دارد. لذا بار دیگر از همه مدیران محترم باشگاه‌ها خواهشمندیم در خصوص درآمد حاصله از حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی دور زمین و سامانه  ۶۰۹۰ و بلیت فروشی هرگونه ابهام مالی و عدم شفافیت و اعتراض به لیست پرداختی انجام شده توسط سازمان لیگ دارید نسبت به اعزام مدیر محترم مالی و حقوقی آن باشگاه اقدام و امور مالی سازمان لیگ موظف به هر گونه پاسخگویی لازم است و در صورت عدم توجیه به صورت مکتوب و طبق آیین نامه سازمان لیگ و باشگاه‌ها مراتب را به اطلاع این مدیریت و هیئت رئیسه رسانده تا اقدامات لازم به عمل آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.