سرپرست تیم پرسپولیس می‌گوید اگر دو یا سه بازیکن دیگر به جمع این تیم اضافه شود، پرسپولیس یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ در فصل آینده خواهد بود.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان با شادابی کامل در تمرین‌ها شرکت می‌کنند. در حال حاضر بازیکنان جدید هم به تمرین‌ها آمده‌اند و روند آماده‌سازی را به خوبی طی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده بازیکنان‌تان با لباس‌های فصل گذشته تمرین می‌کنند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: تا به امروز بازیکنان با لباس‌های فصل گذشته تمرین می‌کردند اما امروز اسپانسر جدید دو دست لباس برای ما فرستاد و قرار است از فردا بازیکنان این لباس‌ها را بپوشند.

خوردبین در واکنش به صحبت‌های حمید درخشان که عنوان کرده بود شاید در جذب بازیکن کروات و برگزاری اردوی پرسپولیس در کرواسی مسائلی دخیل بوده باشد، گفت: فکر نمی‌کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد. البته منظور حمید درخشان هم چیز بدی نبوده است. حمید پسر خوبی است و می‌داند چگونه صحبت کند. برانکو هم فرد بادانشی است و این وصله‌ها به او نمی‌چسبد.

سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که وضعیت این تیم را در فصل نقل و انتقالات چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: فکر می‌کنم اگر دو یا سه بازیکن دیگر به تیم ما اضافه شود، تیم ما کامل می‌شود و فصل آینده یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر خواهیم بود. در حال حاضر برانکو ایوانکوویچ روند آماده‌سازی تیم را زیر نظر دارد و تمرین‌های خوبی را برای بازیکنان در نظر گرفته است. باشگاه هم با تمام وجود خواسته‌های او را برآورده کرده و بازیکنانی که خواسته بود را جذب کرده است. امیدوارم فصل آینده پرسپولیس شرایط خوبی را در لیگ داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )