هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: توانایی این را دارم که در پست هافبک بازیساز بازی کنم اما پست اصلی‌ام هافبک دفاعی است.

کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم تا به شرایط آرمانی تاکتیکی و بدنی برسیم. با اضافه شدن چند بازیکن به تمرینات شمار بازیکنان هم زیاد شده که این جای خوشحالی دارد.

وی در واکنش به اعتراض و نگرانی هواداران پرسپولیس از شرایط این تیم در فصل نقل‌وانتقالات خاطرنشان کرد: هواداران نباید نگران باشند چون اعتقاد دارم مسئولان باشگاه در حال بستن تیم قدرتمندی هستند. هواداران نگران چیزی نباشند چون باشگاه تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا بازیکنان خوبی به پرسپولیس بیایند.

هافبک پرسپولیس در مورد عدم حضور هافبک بازیساز در این تیم گفت: تا آنجایی که من شنیده‌ام محسن مسلمان در حال پیوستن به پرسپولیس است که اگر این اتفاق رخ دهد پرسپولیس صاحب یک هافبک بازیساز و باکیفیت می‌شود. امیدوارم کار پیوستن مسلمان به پرسپولیس هرچه سریع‌تر انجام شود.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند در پست هافبک بازیساز هم برای پرسپولیس بازی کند، عنوان کرد: توانایی این را دارم و فصل پیش هم در چند بازی برای نفت در این پست به میدان رفتم،‌ اما پست اصلی من هافبک دفاعی است. در هر صورت برانکو تصمیم می‌گیرد چه بازیکنی در چه پستی بازی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.