مدافع تیم ملی آرژانتین شایعه درگیری‌اش با هم‌تیمی خود پس از شکست آلبی‌سلسته در فینال کوپا آمه‌ریکا را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر ماسچرانو تأکید کرد برخلاف برخی اخبار او از اور بانگا، یکی از بازیکنانی که پنالتی‌اش را در پایان بازی تیم‌های ملی آرژانتین و شیلی در فینال کوپا آمه‌ریکا به هدر داد، انتقاد نکرده است.

بانگا و گونسالو ایگواین دو بازیکنی بودند که با به هدر دادن پنالتی‌های‌شان مسبب شکست ۴ بر یک آلبی‌سلسته در ضربات پنالتی فینال کوپا آمه‌ریکا شدند و پس از این بازی گفته شد که مدافع تیم فوتبال بارسلونا در پایان بازی با بانگا درگیر شده است.

ماسچرانو اما این خبر را تکذیب کرد و گفت هرگز انگشت اتهام را به سوی کسی که جرأت می‌کند پشت یک ضربه پنالتی بایستد، نشانه نمی‌رود.

وی درباره شایعه مشاجره‌اش با هافبک سویا به نشریه اوله آرژانتین گفت: شنیده‌ام که در برخی‌ اخبار گفته شده است من با بانگا درگیر شده‌ام، اما باید بگویم که من چنین آدمی نیستم. این خبر مضحک است.

مدافع بارسلونا ادامه داد: من هرگز از کسی که جرأت می‌کند پیش چشمان ۷۰ هزار نفر برود و پنالتی بزند، ایراد نمی‌گیرم و او را مقصر نمی‌دانم.

شکست تیم ملی آرژانتین در فینال کوپا آمه‌ریکا دومین ناکامی بزرگ آلبی‌سلسته طی یک سال اخیر است، چرا که آرژانتینی‌ها سال گذشته نیز در همین ماه با قبول شکست برابر آلمان در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ از کسب عنوان قهرمانی محروم شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.