دروازه‌بان شیاطین سرخ سرانجام اعلام کرد در اردوی پیش فصل این تیم شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پس از آن که دروازه‌بان منچستریونایتد که مورد توجه رئال مادرید قرار دارد در فرودگاه شهر مادرید دیده شد، گمانه‌زنی‌ها در مورد انتقال این دروازه‌بان اسپانیایی به رئال مادرید افزایش یافت.

مدتهاست که خبرهای تمایل باشگاه رئال مادرید برای امضای قرارداد با داوید دخیا منتشر می‌شود. در رسانه‌ها آمده است که رئال برای خرید دخیا دو بار پیشنهادش را به منچستریونایتد ارائه کرده که هر دو پیشنهاد از سوی سران‌ یونایتد رد شده است.

قضیه انتقال سرخیو راموس هم در ازای بخشی از قرارداد دخیا با منچستریونایتد‌ نیز مطرح است، اما هیچ یک از دو باشگاه به شکل رسمی چیزی در این زمینه اعلام نکردند ولی با دیده ‌شدن دخیا در فرودگاه مادرید همه چیز پیچیده‌تر شد.

دخیا که چند روز پیش به همر‌اه نامزد خود ادورن، وارد مادرید شده بود، به گمانه‌زنی‌ها در مورد انتقالش به رئال‌مادرید بیشتر دامن زد. حضور او در این فرودگاه از سوی چند دوربین‌ تلویزیونی ثبت شد. دخیا بسیار خوشحال به نظر می‌رسید و در کنار هواداران قرا‌ر و با آنها عکس یادگاری گرفت اما صحبت‌های دقیقی در مورد پیوستنش به رئال مادرید به زبان نیاورد. دخیا گفته بود: «فقط برای سپری کردن تعطیلات و استراحت به مادرید آمده‌ام. در تعطیلات هستم و همه چیز هم خوب است.»

اکنون تعطیلات دخیا به پایان رسیده است. او تاکید کرده به شهر منچستر بازمی‌گردد تا بتواند در اردوی پیش فصل یونایتدها شرکت کند. این دروازه‌بان جوان اسپانیایی با حضور در برنامه شبکه تلویزیونی Cuatro صحبت‌هایی انجام داد. دخیا در پاسخ به این سوال که آیا به رئال مادرید می‌پیوندد یا نه واکنش نشان داد و گفت: «باید به منچستریونایتد بازگردم تا بتوانم در اردوی پیش فصل این تیم شرکت کنم.» این یک واکنش حرفه‌ای و کوتاه از سوی دخیا بود تا خبرنگاران به سوال‌های دیگری که درباره رئال مادرید از او دارند، ادامه ندهند.

دخیا در ادامه تاکید کرد با این که رسانه‌ها خبرهای بسیاری در مورد آینده او منتشر می کنند اما او با آرامش زیادی زندگی‌اش را ادامه می‌دهد. بدون شک دخیا پس از آن که به انگلیس رسید با لوییس فان‌خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد جلسه‌ای خواهد داشت. فان‌خال بدون شک از صحبت‌های بسیاری که درباره دروازه‌بان تیمش در رسانه‌ها می‌شود، خوشحال نیست. او بارها از این که این مساله به درازا کشیده، ابراز نارضایتی کرده است و به نظر می‌رسد در جلسه‌ای که با دخیا خواهد داشت، قصد دارد تکلیف آینده دروازه‌بان تیمش را مشخص کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.