رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه تیم فوتبال ساحلی از افتخارات این فدراسیون است، گفت: بدون شک تیم فوتبال ساحلی در گروه آسانی قرار ندارد اما حریفان باید از رویارویی با این تیم استرس داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کفاشیان روز دوشنبه نشستی را با حضور پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی، عباس هاشم‌پور مربی و علی نادری، مهران مرشدی‌زاده، امیرحسین اکبری، مصطفی کیانی و علی مرادی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی که امروز صبح (دوشنبه) عازم پرتغال شدند، برگزار کرد.

در این نشست رئیس فدراسیون فوتبال ایران اظهار کرد: خوشحالم که در جمع شما افتخار آفرینان هستم. تیم ملی فوتبال ساحلی در دو دوره‌ای که ریاست فدراسیون را بر عهده دارم، از افتخارات فدراسیون فوتبال بوده و دلیل آن تلاش و زحمت زیادی است که رقابتهای مختلف از خود نشان داده‌اید.

وی ادامه داد: جایگاهی که ایران با تلاش شما در فوتبال ساحلی جهان برای خود ثبت کرده، بسیار ارزشمند است بخصوص که بدون چشم داشت این زحمات را انجام داده‌اید. می‌دانم باتوجه به افتخاراتی که بدست آورده‌اید، نتوانسته‌ایم حق و حقوق شما را به درستی بپردازیم و تجلیل مناسبی بعمل آوریم اما همانطور که می‌دانید مشکلات زیادی باعث ایجاد چنین شرایطی شده است.

کفاشیان در ادامه افزود: در هر صورت شرایط به اینگونه نمی‌ماند و بهتر خواهد شد. البته معتقدم کاری که تاکنون انجام داده‌اید، برای پاداش نبوده و صرفا برای دفاع از افتخارات خود و حیثیت پیراهن تیم ملی ایران بوده است اما این قول را می‌دهم تمامی معوقات، پاداش‌های گذشته و در صورت کسب نتایج خوب در جام جهانی پاداش این دوره را پرداخت کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: خلاهای زیادی در حمایت‌های فدراسیون از شما وجود داشته اما لازم است تاکید کنم نظر هیات رئیسه روی فوتبال ساحلی ایران بسیار مثبت است و ما هم به دنبال جذب اسپانسر برای فوتبال ساحلی هستیم. فکر می‌کنم این اتفاق در آینده نزدیک نهایی می‌شود تا شرایط را به سطح شان و افتخارات فوتبال ساحلی برسانیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مسابقات پیش روی تیم ملی در جام جهانی یادآور شد: بدون شک گروه آسانی نداریم اما به نظرم تیم‌های مقابل شما باید استرس داشته باشند نه شما، چراکه پیش از این برزیل را شکست داده‌اید و بدون شک تیم ملی اسپانیا هم از سطح پایین‌تری نسبت به برزیل برخوردار است.

وی اضافه کرد: همانگونه که در دوره گذشته در جام جهانی تاهیتی هم شایستگی‌های خود را نشان دادید اما با پیروزی خفیف روسیه، شانس رسیدن به مرحله نیمه نهایی را از دست دادید.

کفاشیان همچنین گفت: باز هم به همه شما خسته نباشید می‌گویم و ضمن عمل کردن به قول‌هایی که پیش از این داده بودیم، در صورت قرار گرفتن در جمع ۴ تیم نهایی جام جهانی به پرتغال می‌آیم و در کنار شما خواهم بود. همچنین برای شما آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با دست پر به کشورمان برگردید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.